וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - רמת השרון: לאלה יפתח לצד קוראץ'?

דורה שוקל לעלות עם שני חלוצים מול רמת השרון: "ניצחון יפחית לחץ", שאבו ממשיך בהרכב שהביא להתאוששות (ש', 18:00)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 6. 2:3 להפועל חיפה, עוד משחק אחד נגמר בתיקו.

* הפועל חיפה לא הפסידה ב-3 המשחקים שאירחה, יש לה 2 ניצחונות ותיקו. מאזן השערים הוא 1:6 לטובתה.

* רמת השרון עם 6 משחקים ללא הפסד, מהם 3 בחוץ.

* אחרי שספגה ב-7 המשחקים הראשונים של הסיבוב הראשון 2.85 שערים למשחק, שיפרה רמת השרון את משחק ההגנה שלה עד כדי כך שב-6 המשחקים האחרונים של הסיבוב הראשון היא על 0.5 ספיגות למשחק.

* שני שליש מהשערים שכבשה הפועל חיפה הובקעו נגדה במשחקי הבית (12 מ-18).

לאתר דריבליסט

יובל אבידור חלוץ הפועל חיפה. ברני ארדוב
חוזר ישר להרכב. יובל אבידור/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

חלוצה של הפועל חיפה יובל אבידור צפו לחזור להרכב הקבוצה לאחר עונש ההרחקה אותו ריצה במשחק מול מכבי פתח תקווה, כאשר המאמן שלומי דורה מתלבט האם לעלות במערך שיכלול שני חלוצים מרכזיים (מהראן לאלה וז'רקו קוראץ') בתוספת אבידור שישחק על הכנף השמאלי, או שמא לפתוח עם חלוץ בודד.

מי שככל הנראה יירד לספסל על פי האימונים האחרונים הוא רועי שוקרני הצעיר, כאשר דריו פרננדס צפוי לפתוח בהרכב. גם נבוישה מרינקוביץ' לא תורגל וימשיך לפתוח על הספסל. השחקן מאוכזב מאוד ממעמדו ועשוי לעזוב בחודש ינואר, למרות שבחיפה עדיין לא החליטו על שחרורו, וגם השחקן לא פנה רשמית בבקשה להשתחרר. דנילו ניקוליץ', שריצה עונש הרחקה, צפוי לחזור לסגל אך יפתח ככל הנראה על הספסל.

בחיפה מייחסים חשיבות עצומה למשחק מול רמת השרון, כאשר בקבוצה לא יסתפקו הפעם בתיקו. "ניצחון ירחיק אותנו מאוד מהקו האדום וייתן לנו את האפשרות לשחק ללא לחץ בהמשך הליגה", אמר שחקן בקבוצה. "מה גם שאנחנו מאוד רוצים לסיים את התקופה ללא הניצחונות ולהתחיל את הסיבוב השני כמו שפתחנו את הראשון".

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזר לשחק. אבידור/אדריאן הרבשטיין

הפועל ניר רמת השרון:

רמת השרון מגיעה למשחק לאחר שישה משחקים ללא הפסד ועם שבע נקודות ב-3 המשחקים האחרונים כולל תיקו מאוד מכובד בקרית אליעזר נגד מכבי חיפה. במועדון יש הרבה ביטחון ואמונה שזאת התקופה לצבור נקודות ולברוח קצת מבני יהודה ומכבי פתח תקוה.

שחקן בקבוצה אמר לקראת הפועל חיפה: "הפועל חיפה לא יותר טובה מהתחתית. היא עשתה סדרה טובה וצברה נקודות אבל היא ברמה שלנו ואנחנו צריכים לנצח אותה ואולי בהמשך גם לגרור אותה לתחתית. ניצחון שלנו יכול להרחיק אותנו שני משחקים מבני יהודה ומכבי פתח תקוה וזה משמעותי מאוד, למרות שגם תיקו יכול להיות לא רע".

בנוגע להרכב הקבוצה, השינוי היחיד משבוע שעבר הוא שילובו של גל בראל בקישור האחורי במקומו של חסן אבו זייד המוצהב. מעבר לכך ימשיך חיים שאבו עם ההרכב שהחזיר את הקבוצה לחיים בשבועות האחרונים.

שחקני הפועל ניר רמת השרון חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ברמת השרון יש הרבה ביטחון ואמונה שזאת התקופה לצבור נקודות/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: עמיר נוסבאום

עבור נוסבאום המשחק מול רמת השרון פיקנטי במיוחד. המגן השמאלי ששיחק תקופה ארוכה ברמת השרון התנדנד בתחילת העונה בין ההרכב לספסל בעקבות פציעה, כשבמחזורים האחרונים נראה שהוא תפס מקום של קבע בהרכב. משחק טוב מול החלוצים של האקסית יאפשרו לחיפה לעצור את התקופה הפחות טובה בה היא נמצאת, וגם יאשרו כנראה סופית שנוסבאום הוא רכש חיובי של שלומי דורה.

הפועל ניר רמת השרון: אמיר האדז'יץ'

גם בשבוע שעבר הוא הועמד למבחן ובישל את הגול של בן רייכרט. ללא האדז'יץ' ההתקפה של רמת השרון אנמית ומתקשה לייצר מצבים ולכן הוא האיש המשמעותי עבורה גם בשבת אם היא רוצה לחזור עם שלוש נקודות.

עמיר נוסבאום שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
משחק טוב מול החלוצים של האקסית יאפשרו לחיפה לעצור את התקופה הפחות טובה בה היא נמצאת. נוסבאום/מגד גוזני

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומרי קנדה, אושרי רואש, טאדאס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום, דריו פרננדס, אור אוסטויינד (יוסי דורה), עאהד עזאם, יובל אבידור, מהראן לאלה (יוסי דורה/רועי שוקרני), ז'רקו קוראץ'.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, עשהאל בן שבת, מאיר גבאי, אורי שטרית, תום מנשרוב, גל בראל, יוסי שבחון, בן רייכרט, בן בן יאיר, אמיר האדז'יץ'.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully