וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל רעננה: הבכורה של קובי רפואה

רפואה עבד לקראת רעננה (ש', 18:00), ייטב לוזון מבטיח: "נהיה צוות טוב". אלרואי כהן שוב לא בסגל, האורחים בהרכב חסר

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמיים בליגת העל. המאזן: שלושה ניצחונות להפועל רעננה.

* המפגשים בין הקבוצות מעולם לא הסתיימו בתיקו, גם כשנפגשו בליגה השנייה.

* מכבי פ"ת שיחקה שש פעמים בבית עד עכשיו, כבשה רק 5 פעמים ולא עשתה את זה יותר מפעם במשחק.

* רעננה קבוצה קשה בחוץ: היא ניצחה פעם אחת (ברמה"ש) והפסידה פעם אחת (למכבי ת"א). כל חמשת המשחקים האחרים – תיקו (1:1) וארבע פעמים 0:0.

* מכבי פ"ת לא הבקיעה ב-5 משחקים העונה, רעננה לא ספגה ב-7.

* קובי רפואה יהיה המאמן ה-20 שמנהל משחק בליגת העל העונה.

לאתר דריבליסט

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ניצחון ראשון על רעננה בליגת העל? ייטב לוזון ושחקניו/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

המלאבסים יצטרכו להתרגל מעתה לשני מאמנים על הקווים. כפי שפורסם ביום חמישי בוואלה! ספורט, קובי רפואה ידריך את הקבוצה לראשונה העונה לצד ייטב לוזון ובמועדון מאמינים שהשילוב בין השניים יוביל לתוצאות. אלא שלאחר המינוי התברר שעוזר המאמן מורד מגמאדוב, שרק נכנס לפני מספר ימים לתפקיד, יעזוב. הסיבה: הקבוצה בה הוא משחק העונה, מכבי עמישב, לא מוכנה לשחרר אותו לאימונים. ביום שני הוא עדיין שותף במשחקה של הקבוצה מול בית"ר כפר סבא, ונראה כי הוא יעבוד העונה רק כמאמן נערים א'.

"המצב של הקבוצה הוא מעל הכל. המטרה היא אחת ויחידה, להשאיר את הקבוצה בליגה. אני מאמין שזה אפשרי", אמר אתמול קובי רפואה. "זה נכון שהופעלו עליי לחצים להיות חלק מהקבוצה, ולכן אעשה את הכול, כל מה שרק אפשר, כדי שהקבוצה הזאת תישאר בליגה. מבחינתי צריך כמה שפחות לדבר עכשיו, אנחנו באים לעבוד". ייטב לוזון: "מלכתחילה רציתי שרפואה יצטרף אליי. הוא יכול לעזור ולתרום ואני מעריך שנהיה צוות טוב שמסוגל להרים את הקבוצה למעלה".

שחקני הקבוצה השתתפו ביום חמישי בחתונת הקשר דני פרדה, שחזר לביתו לפנות בוקר והתעורר לאימון המסכם. פרדה אף נמצא בתוכניות ההרכב לקראת המשחק. אלרואי כהן עדיין בדרך החוצה, לא יהיה בסגל בגלל סיבות מקצועיות ולא מן הנמנע שגם הוא, כמו יוסי אופיר ובויאן ג'וקיץ', יסיים את דרכו במועדון. פרדה יפתח מחר בצד שמאל של הקישור, כשדיא סבע יפתח בצד ימין ואילו פדרו גלבאן מתחת לחלוץ היחיד, ויקטור מרעי. עומר גולן פצוע ולא ייכלל בסגל. גם רועי דיין לא כשיר וספק גדול אם יהיה בסגל.

באיחור של יותר מחודש, שחקני הקבוצה קיבלו אמש את משכורות חודש אוקטובר, זאת כזכור לאחר שהתלוננו בימים האחרונים שחלקם מתקשה לגמור את החודש. עם זאת ראוי לציין שמשכורות חודש נובמבר שהיו אמורות להיכנס לחשבונות הבנק של השחקנים במהלך השבוע עדיין לא התקבלו.

לידיעה הראשונית על מינוי קובי רפואה

הפועל רעננה:

אחרי שעצרה את רצף ההפסדים שלה בשבוע שעבר מול הפועל באר שבע, תנסה העולה החדשה והמפתיעה, הפועל רעננה, לחזור למסלול הניצחונות. על אף הרצון של רעננה היא תצטרך לעשות זאת כשהיא פצועה וחסרה ארבעה משחקני המובילים. תמיר כהן ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ובן בנימין, אנתוני נווקאמה ועדי נמני עדיין סובלים מפציעות.

מנחם קורצקי יעלה למעשה כמעט את אותו הרכב שעלה מול באר שבע, עם שינוי אחד כשאאודיס שהחלים יתפוס את מקומו של תמיר כהן. גם עם הפציעות והחסרונות ברעננה בטוחים מאוד בעקבות היכולת הטובה שהציגה הקבוצה בבאר שבע ומאמינים כי אפשר להוסיף את שלוש נקודות חשובות מחר. "עבדנו כל השבוע על הנקודות החזקות של פתח תקווה", אמרו בקבוצה. "יהיה משחק מאוד קשה וניערך אליו בהתאם".

אלרואי כהן כדורגלן ישראלי. ניב אהרונסון
יסיים את דרכו במועדון? אלרואי כהן/ניב אהרונסון

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: דני פרדה

המבחן של פרדה הוא לא רק מבחן מקצועי, אלא גם מבחן בגרות חשוב מאוד עבורו ועבור הקבוצה שלו, שעושה שינויים על הקווים אבל צריכה לטפל בעיקר בסגל הלא מאוזן שלה כדי להישאר בליגה. פרדה הוא הדוגמה הקלאסית למה שעובר על המועדון מאז עזיבת טל בן חיים ועומר דמארי: שאר הכישרונות הוכיחו שהם שחקני הרמה השנייה בלבד ולא מסוגלים לסחוב את הקבוצה על הכתפיים. ההגעה של פרדה לאימון המסכם שעות ספורות לאחר שעמד תחת החופה מפתיעה כשלעצמה, משום שבעבר היה נוהג להחסיר מאימונים בגלל אירועים פחות דרמטיים. השינוי מתחיל עכשיו?

הפועל רעננה: אסי בלדוט

ללא תמיר כהן, בנימין ונווקאמה, התלות במרכז הקישור של רעננה תהיה על הקשר הוותיק. משחק טוב של בלדוט יכול לתת לרעננה את היתרון הקטן שהיא זקוקה לו כדי לנצח.

אסי בלדוט שחקן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
תפקיד מפתח בעקבות החיסורים הרבים. אסי בלדוט/ניב אהרונסון

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, נאור פסר, איבן הרצג, ניצן דמארי, שמוליק מלול, זיטו, מרואן קבהא, דיא סבע, דני פרדה, פדרו גלבאן, ויקטור מרעי.

הפועל רעננה: גל ניר, גיא ליפקה, יניב לביא, לואי טהא, עמנואל אמבולה, יוגב לרמן, בן מלכה, אסי בלדוט, אאודיס, סער בנבנישתי, ממאדו צ'אם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully