וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלים טועמה הוחזר לאימוני הפועל תל אביב

19.12.2013 / 13:21

שבועיים אחרי שהושעה, הקשר התנצל בפני בן שמעון ולא ברור אם ייקנס: "מעתה אתרכז רק בכדורגל כפי שמצופה ממני"

one

סלים טועמה חזר אתמול (רביעי) לאימוני הפועל תל אביב לאחר כמעט שבועיים שבהם לא הורשה להתאמן. כזכור, הקשר לא הגיע למשחק הקבוצה בקרית שמונה (2:2) בטענה שהוא חולה. לאחר מכן נודע לצוות המקצועי שלילה לפני כן בילה טועמה במועדון עד שעה מאוחרת ולכן הושעה. טועמה הופיע אתמול בפני ועדת משמעת, שם שוחח עם המאמן רן בן שמעון, התנצל והסביר שלא בילה עד מאוחר. כרגע לא ברור האם הקשר יספוג גם עונש כספי בנוסף להשעייה בת השבועיים שהגיעה לסיומה.

בכל זאת, טועמה החליט להוציא היום הודעה מסודרת לתקשורת בזו הלשון: "לאחר שיחה שערכתי עם המאמן ובמהלכה התנצלתי על התנהלותי בתקופה האחרונה, חזרתי אתמול לאימונים עם הקבוצה ומעתה אתרכז אך ורק בכדורגל ובסיוע לקבוצה כפי שמצופה ממני. כשחקן שגדל בהפועל תל אביב ועשה רבות למען המועדון, אני מחויב אך ורק להצלחתו ולעבודה קשה בצוותא עם השחקנים והצוות המקצועי".

סלים טועמה עם דני עמוס שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
התנצל. טועמה/ברני ארדוב

הפועל תל אביב תתארח בשבת אצל בני סכנין בפתיחת הסיבוב השני. בריאן חרסיסיץ' ואיתי שכטר שנפצעו בדרבי לא יהיו כשירים למשחק. השניים צפויים להיבדק שוב, אך שנים מתלוננים על כאבים ולא ערכו אימון השבוע ולכן הם לא ייטלו חלק במשחק. בן שמעון ייאלץ להמשיך עם לוקאס סאשה ושי אבוטבול במרכז השדה. גם ישראל זגורי אמור לפתוח.

בנושא אחר, שמו של בן שמעון הוזכר היום בתקשורת הקפריסאית כמועמד לקבל את משרת האימון באומוניה ניקוסיה, שפיטרה את המקדוני טוני סאבסקי. המאמן עצמו סירב להגיב לפרסומים, אך הבהיר לאנשי המועדון שאין בכוונתו לעזוב לפחות עד תום העונה. גורמים באדום אמרו: "בכל פעם שמאמן מפוטר בקפריסין, עולה השם של בן שמעון. אנחנו לא מתרגשים".

*** הדיון בעניין הקבוצה (התפרעות אוהדים בדרבי) נדחה עד שתתקבל תגובת המשקיף מאותו משחק.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully