וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "אי אפשר לנצח כל משחק ב-20 הפרש"

19.12.2013 / 10:54

הפורוורד של הפועל ירושלים התייחס למשחק הצמוד מול קרשיאקה: "תמיד עדיף להרוג משחקים. לא תמיד זה אפשרי"

הפועל ירושלים הבטיחה אתמול (רביעי) את המקום השני בבית בשלב המוקדם ביורוקאפ אחרי ניצחון 75:79 על קרשיאקה הטורקית כשבשלב הבא היא תפגוש את לובליאנה, קייב ובאנביט ששיחקה עם מכבי חיפה.

ליאור אליהו אמר לוואלה! ספורט לאחר המשחק: "אני שמח שסיימנו במקום השני וסיימנו את השלב הזה בצורה חיובית. אנחנו ממשיכים הלאה לסיבוב הבא ואני מקווה שנציג גם בשלבים הבאים את היכולת הזו".

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה את קרשיאקה 75:79

הלפרין: "השבוע האחרון עצר אותנו, אבל גם נתן מנוחה"

ליאור אליהו, הפועל ירושלים, חוגג ניצחון על מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ליאור אליהו, הפועל ירושלים, חוגג ניצחון על מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

על התנודות במשחקה של ירושלים הוסיף הפורוורד: "יש עליות ומורדות במהלך משחקים. אי אפשר לנצח כל משחק ב-20 הפרש, אבל אני שמח על כך שלמרות שהיה לנו ריפיון, ידענו לעצור אותו וחזרנו. ברור שתמיד עדיף להרוג משחקים, אבל זה לא תמיד אפשרי. שיחקנו טוב, ובסיום הם קלעו כמה זריקות מטורפות שהחזירו אותם למשחק".

על ההרגשה שלו מההצטרפות לירושלים והיכולת של הקבוצה הוא אמר: "אני לא אוהב לדבר על עצמי. אני רוצה לעזור לקבוצה בכל מה שאני יכול. אם זה עוזר אז זה טוב. באמת שנותנים לי להרגיש פה בבית. יש כאן אנשים מדהימים מהצוות המקצועי וכל מי שמסביב. מבחינה מקצועית, כל עוד מנצחים אז הכול טוב ולכן אני מקווה שנמשיך לנצח. הכרתי את הפועל ירושלים מהצד ולא מבפנים, וכשאני פה אני יכול להגיד שבאמת כיף להיות חלק מהמערכת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully