וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א אישרה רשמית את פורמט מוקדמות יורו 2016

שתיים יעפילו אוטומטית. החידוש: שעות אחידות ב"שבוע הכדורגל". האסיפה הכללית אישרה פה אחד את הקמת המנהלת

ברני ארדוב

האסיפה הכללית של ההתאחדות לכדורגל התכנסה היום (רביעי) על מנת לאשר מספר נושאים העומדים על סדר היום ובין היתר אישרה פה אחד את הקמת מנהלת ליגת העל שתקום רשמית בקרוב. בישיבה עסקו באישור תיקוני תקנון, הארכת כהונת יו"ר איגוד השופטים (מדובר בעדכון לגבי אישור שניתן לסלמן בן ציון להמשיך בתפקידו). רוב תיקוני התקנון נוגעים לשינויים שהיו מתחייבים מתוקף הסכם הרפורמה וכן לאור הקמת מנהלת הליגה שאמורה להתחיל לפעול מהחודש הבא.

אבי לוזון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
"הזדמנות נדירה למדינה כמו שלנו להגיע לטורניר גדול ויוקרתי". אבי לוזון/ברני ארדוב

במהלך הישיבה אושר סופית שהבחירות לראשות ההתאחדות יתקיימו ב-29 ביולי. המועד האחרון להגשת המועמדות יהיה חודשיים לפני כן, ב-29 במאי. המועמדים יצטרכו לעבור ועדת כשרות, כאשר הדגשים הם שלתפקיד לא יהיו מועמדים בעלי עבר פלילי וללא ניגוד עניינים או זיקה לאחת הקבוצות, כפי שנקבע בהסכם הרפורמה. כמו כן, במסגרת הסכם השיווק עם הטוטו יועברו מדי שנה בשלוש השנים הקרובות 20 מיליון שקל לטובת מחלקות הנוער.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע, פרוספר אזגי, הבעלים של הפועל אשקלון. ברני ארדוב
יוצאים לדרך עם המנהלת. ברקת ואזגי/ברני ארדוב

בתוך כך, הוועד הפועל של אופ"א אישר רשמית את פורמט קמפיין מוקדמות יורו 2016. 53 הנבחרות (כולל גיברלטר בהופעת בכורה ולא כולל המארחת צרפת שעלתה אוטומטית) יחולקו לתשעה בתים. שתי נבחרות מכל בית יעפילו אוטומטית יחד עם הנבחרת הטובה מבין אלו שיסיימו במקום השלישי. שאר שמונה הקבוצות שיסיימו במקום השלישי יתמודדו בפלייאוף. החידוש יהיה "שבוע הכדורגל", כהגדרת אופ"א. כפי שכבר פורסם בעבר, משחקי המוקדמות יחולקו לצמדים ויתקיימו בימי חמישי וראשון, שישי ושני ושבת ושלישי. כמו כן, המשחקים יתקיימו בשעות אחידות: 19:00 ו-21:45 בשבת וראשון, 21:45 בשאר הימים.

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון עדכן את החברים שעל פי מידע שקיבל מאופ"א, ישראל נמצאת כרגע במקום ה-21 מתוך 54 באופ"א לקראת הגרלת מוקדמות יורו 2016. הדירוג הקובע יתפרסם ב-23-24 בינואר במהלך ישיבת הוועד הפועל של אופ"א בניון, שוויץ. המשמעות היא שישראל שוב תוגרל ככל הנראה מקבוצת הדירוג השלישית. משחקי מוקדמות יורו 2016 יחלו ב-7-9 בספטמבר 2014 ויסתיימו ב-11-13 באוקטובר 2015. משחקי הפלייאוף יתקיימו בחודש נובמבר. הגרלת המוקדמות תתקיים ב-23 בפברואר בעיר ניס.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה, משה דמאיו מנכ"ל בני יהודה. ברני ארדוב
שחר ודמאיו/ברני ארדוב

לוזון אמר בישיבה: "אין ספק שזו הזדמנות נדירה למדינה כמו שלנו להגיע לטורניר גדול ויוקרתי. אנחנו צריכים לחשוב איך לתת לנבחרת את התנאים הטובים ביותר להגיע לשם כי מדובר גם במיליוני יורו שייכנסו לקופת ההתאחדות במקרה של העפלה".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully