וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "זה משחק מלא חשיבות מבחינתנו"

17.12.2013 / 21:16

מאמן ירושלים מוכן לקרב עם קרשיאקה ביורוקאפ על המקום השני בבית: "בטוח שיהיה משחק אגרסיבי? (ד', 19:30, ספ' 1)

לאחר שמשחק הליגה מול מכבי חיפה בתחילת השבוע בוטל בשל מזג האוויר הסוער בבירה, תפגוש מחר (רביעי, 19:30 ספורט 1) הפועל ירושלים את קרשיאקה הטורקית ביורוקאפ בקרב על המקום השני בבית. כזכור, בשבוע שעבר הבטיחה ירושלים את העלייה לשלב הבא, כשניצחה את פלואישטי ברומניה, אך בקבוצה הקפידו להבהיר לשחקנים כי המשחק הקרוב חשוב מאוד בכל הנוגע לשיבוץ הקבוצה בשלב הבא (ניצחון, והיא עשויה להיות משובצת עם מכבי חיפה באותו הבית). הקבוצה של בראד גרינברג ויריבתה הטורקית נמצאות ביורקאפ במאזן זהה של 4:5, כשבמפגש הראשון ביניהן הפסידה ירושלים 81:80.

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. יוסי ציפקיס
יפגשו את מכבי חיפה בשלב הבא? גרינברג/יוסי ציפקיס

מאמן הקבוצה, בראד גרינברג אמר לקראת לקראת קרשיאקה: ?שתי הקבוצות הבטיחו העפלה לשלב הבא, אבל זה עדיין משחק מלא חשיבות מבחינתנו. אנחנו רוצים לסיים במקום השני בבית. אנחנו עומדים להתמודד מול קבוצת כדורסל חזקה שניצחה אותנו עם הבאזר בטורקיה, ואני בטוח שגם המפגש הזה יהיה אגרסיבי?.

ראשי הקבוצה עדיין ממשיכים בניסיון לאתר גארד בכדי להתחזק לקראת שלב הבא ביורוקאפ , כשכבין השאר נבדקת מועמדותם של ברייסי רייט (29, 1.91) מסמארה ומאט ג'נינג (25, 1.93), שחקנה של ציבונה זאגרב. כמו כן, בירושלים עדיין עוקבים אחרי מצבו של אפיק ניסים בהפועל אילת, במטרה לצרפו במידה שישוחרר.

במהלך המשחק, תארח הקבוצה את ילדי ומתנדבי עמותת אלי"ע - למען ילדים בעלי עיוורון ולקות ראייה, לערב של הוקרה ותמיכה עם פעילות מיוחדת. במחצית, יעלו לפרקט שחקני העבר גור שלף ופפי תורג'מן בליווי שניים מילדי העמותה, הלל לוי בן ה-4, ורעות ארצי בת ה-9, שניהם סובלים מלקות ראייה. הילדים ילבישו את שלף ותורג'מן בחולצת העמותה, ויכסו להם את העיניים, כאשר ינסו השחקנים לזרוק לסל בעיניים מכוסות, זאת במטרה לנסות ולהבין את האתגר העצום איתו מתמודדים מאות ילדים יום יום. בסיום המשחק, ייערך טקס הוקרה לילדים ולעמותה, ובמסגרתו יעניקו שחקני הקבוצה תעודות הוקרה לילדים ומזכרות.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully