וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "חייבים להציג את המשחק הכי טוב שלנו"

17.12.2013 / 19:07

מאמן מכבי תל אביב התייחס למשחק חסר החשיבות מול פנאתנייקוס ומיאן אפשרות של חיזוק: "לא מדברים על החלפה"

מכבי תל אביב ערכה הערב (שלישי) את האימון המסכם לקראת יציאתה מחר למשחק היורוליג מול פנאתינייקוס. הצהובים רשמו אמש ניצחון רביעי ברציפות, כשגברו 67:77 על ברק נתניה, אך הציגו יכולת לא משכנעת בלשון המעטה. המאמן דיוויד בלאט העיר הערב באימון כי הריפיון בריבאונד לא מקובל, לאחר שעשה זאת גם לאחר המשחק. לאחר שמכבי הבטיחה את מיקומה בראשות הבית ביורוליג כבר בשבוע שעבר, המשחק באתונה הפך לחסר חשיבות.

"יש הרבה יותר משמעות למה שהיה ולתוצאות שלנו ביורוליג מאשר למה שהיה לנו בליגה עד כה", אמר בלאט בסיום האימון, "מקום ראשון בבית המוקדם הוא דבר מאוד חשוב למכבי. בליגה יש עוד סיבוב ואחרי זה עוד שלב, ואז פלייאוף. שיחקנו הרבה יותר טוב ביורוליג מאשר בליגה ויש לכך הרבה סיבות. אנחנו מנסים להביא לכך שלכל משחק נופיע עם רצון לנצח כי זה הרגל שאסור לוותר עליו".

דייויד בלאט מאמן מכבי תל אביב (שמאל) עם עוזרו אבי אבן. ברני ארדוב
דיוויד בלאט: "לא יהיה אף שינוי בסגל"/ברני ארדוב

על כך שהמשחק מול פנאתנייקוס אינו חשוב מבחינת המיקום עבור מכבי, אמר המאמן: "אנחנו מאוד מכבדים את פנאתנייקוס ואת היורוליג ויודעים שאנחנו חייבים לשחק את המשחק הכי טוב שלנו. כמובן שאנחנו כרגע לא בריאים ושלמים, אבל אלו שכן, צריכים לקחת את ההזדמנות ולשחק טוב. אנחנו לא חושבים את מי נפגוש בשלב הבא. הטופ 16 יהיה מאוד איכותי וקשה. בטופ 16 יהיו יותר קבוצות חזקות, יותר משחקים ויותר עומס על השחקנים. זה סוג אחר של דינמיקה ויש הרבה דברים שאנחנו צריכים להשתפר ולהתקדם ולא רק דבר אחד".

"הכי חשוב בשבילי הדבר הכי חשוב זה שנגיע לטופ 16 עם סגל מלא ובריא", סיכם המאמן, "סופו שיחק פצוע נהדר, אבל אי אפשר להגיד שהוא כשיר במאה אחוז. אנחנו סובלים מפציעות אחרות שלא מאפשרות לנו להעמיד סגל מלא או שחקנים בריאים לגמרי. אבל גם זה חלק מהעסק וצריך לדעת להתמודד עם זה".

בלאט הכחיש את השמועות כי הקבוצה תתחזק בשחקן גבוה: "לא יהיה אף שינוי בסגל. לא מדברים כרגע על החלפה של שחקן להביא עוד שחק. אני חושב שטוב שכך, כי אנחנו רוצים שיבריאו לפני שנוסיף מישהו אחר או שנוסיף מישהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully