וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "יש שחקנים שקשה להם לגמור את החודש"

17.12.2013 / 17:03

לאור העיכוב בשתי המשכורות האחרונות, שחקנים הבהירו: לא קיבלנו גם מענקי נקודות. שחקן: "דמארי חייב להימכר"

one

"המצב בקבוצה קשה מאוד. אנחנו מתאמצים מאוד בשביל המועדון ובשביל ייטב לוזון, אבל איך אפשר לבוא ולבקש מאיתנו לתת את הלב כשאין כסף? כבר חודשיים לא ראינו משכורות. יש כאן שחקנים, בעיקר צעירים או כאלה שמרוויחים משכורת חייל, שקשה להם לגמור את החודש". כך אמרו שחקנים במכבי פתח תקוה בתגובה לכך שלא קיבלו משכורות בחודשיים האחרונים. במועדון טוענים כי השכר יוחלק עוד השבוע, אבל לשחקנים נמאס. "עמוס לוזון חייב למכור בדחיפות את עומר דמארי. אולי זה מה שיעזור כדי לפתור את הבעיות הכלכליות", הוסיפו.

שחקני מכבי פתח תקוה לא קיבלו שתי משכורות

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
אולי הוא יציל את המצב. דמארי/ברני ארדוב

ואם זה לא מספיק, בשיחה שנערכה בחדר ההלבשה בעקבות המצב, סיפרו חלק משחקני הקבוצה כי לא קיבלו בונוסים עבור צבירת נקודות. פתח תקוה צברה שונה נקודות בלבד העונה, אבל החוב לחלק מהשחקנים רק עבור צבירת הנקודות מסתכם באלפי שקלים. במועדון מעריכים שאם דמארי לא יימכר, לוזון יצטרך לשחרר עוד מספר שחקנים כדי להביא שחקני רכש. המאמן מחפש שוער, אבל בלם זר נמצא בעדיפות ראשונה אצלו. אם התקציב יאפשר, ייתכן שיצטרף גם קשר.

בצל הדברים האלה, פתח תקוה מתכוננת למשחק החשוב מול הפועל רעננה, בתקווה שניצחון יעלה את הקבוצה מעל הקו האדום. "למרות המצב, ניתן את כל מה שיש לנו במשחק הזה. אסור לנו למעוד בעוד משחק בית", אמר אחד השחקנים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully