וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: רחוק-קרוב

17.12.2013 / 9:05

ג'סטין טאקר הפנטסטי היה חתום על כל הנקודות של בולטימור ב-16:18 הגדול בדטרויט, כולל שער שדה מכריע מ-61 יארד. האלופה שוב בעמדת העפלה טובה לפלייאוף, הליונס מתרחקים

דטרויט (7:7) - בולטימור (6:8) 18:16

פוטבול גדול ממש לא היה לנו הלילה (בין שני לשלישי) בעיר המכוניות. אבל דרמה? אוהו כמה דרמה. ובסיומה, כמו שאומר הפתגם הידוע, אל תתעסקו עם לב של אלוף. הרייבנס פשוט מסרבים בכל תוקף לוותר על התואר שלהם והתייצבו עם סיום המחזור במקום השישי ב-AFC, לפני מיאמי ובמרחק משחק אחד בלבד מסינסינטי. הליונס לעומת זאת, פראיירים גדולים ואחרי ששיקגו וגרין ביי ניצחו ביום ראשון, הם ספגו הפסד שני רצוף וכעת יצטרכו ניסים ונפלאות על מנת להעפיל לפלייאוף אחרי שהבית היה נראה שלהם לאורך רגעים ארוכים בעונה הזו.

ג'סטין טאקר בולטימור רייבנס. AP
ה-MVP של הרייבנס. טאקר/AP

דטרויט עלתה על הלוח ראשונה, כבר אחרי ארבע דקות, עם טאצ'דאון של רג'י בוש. אבל ברבע השני החל "המופע של ג'סטין טאקר" והבועט התחמם עם שערים מ-29, 24 ו-32 יארד. אחרי ההפסקה הוא הוסיף כיבושים מדויקים מ-49 ו-53 יארד והגדיל עוד קצת את הטווח, כהכנה למאני טיים. 2:21 לסיום, דטרויט סיימה את הדרייב הארוך שלה עם מסירה שתפס ג'וזף פוריה באנדזון. ההמרה כשלה והליונס הובילו 15:16.

בולטימור נקלעה למצב של דאון שלישי ו-15, אבל ג'ו פלאקו מצא את ג'קובי ג'ונס. כמה רגעים לאחר מכן, כבר לא היו להתקפה ניסים וטאקר, אולי ה-MVP של הקבוצה הזו העונה, נשלח לבעוט מ-61 יארד. אומנם לא השיא של מאט פרייטר מהשבוע שעבר, אבל עדיין, צמוד לקורה ובינגו. שער מנצח, 38 שניות לסיום. סטאפורד עוד קיבל את הכדור ומיד מסר אותו לידיים הלא נכונות, מה שגמר את המשחק.

פלאקו סיים עם 222 יארד, אפס טאצ'דאונים ואפס איבודים, כאשר כל הנקודות מגיעות מהרגל של טאקר. 80 יארד לג'קובי ג'ונס באוויר. סטאפורד מסר 235 יארד, טאצ'דאון ושלושה איבודים. קלווין ג'ונסון שותק במחצית הראשונה, התעורר בהמשך ורשם 98 יארד באוויר, רג'י בוש סיפק 86 על הקרקע, אבל כל זה לא עזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully