וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "התסכול גדול. הסיבוב הראשון מאכזב"

17.12.2013 / 8:06

קפטן חיפה מבין: "אין פתרון בלחיצת כפתור". אפשרות: רכישת חלק מכרטיסו של דמארי. שחקנים: "ללא גוזלן היינו עמוק בבוץ"

one

במכבי חיפה הביעו אתמול (שני) תסכול רב בעקבות ה-1:1 המאכזב מול רמת השרון. הנשיא יעקב שחר לא נכח במגרש אך צפה בו מהבית, ונראה כי הוא בהחלט יכול להיות מאוכזב מהחניכים שלו. "מאז הקיץ אנחנו אומרים שצריך כאן חלוץ ברמה גבוהה, מבלי לפגוע באף אחד מהחלוצים שיש בסגל", ניתח אחד השחקנים בקבוצה. "לא יכול להיות שנגיע לכל כך הרבה מצבים ואין שחקן שישים את הכדור ברשת. אם לא יכולת ההבקעה של גוזלן, היינו עכשיו עמוק בבוץ. עומר דמארי? שחקן כמוהו יכל לעשות את ההבדל בין קבוצת צמרת לקבוצה שמתמודדת על האליפות".

ומה באמת קורה בגזרת דמארי? בחיפה משוכנעים ששחר לא ישלם יותר ממיליון יורו עבור השחקן. האפשרות הריאלית שעומדת כרגע על הפרק היא רכישת חלק מכרטיסו של השחקן, כשאחוזים מסוימים יישארו בידי אחת הקבוצות המחזיקות בכרטיסו, מכבי פתח תקוה או הפועל תל אביב. גם העברת ויאם עמאשה אמורה לקזז חלק מסכום הרכישה, כך שבמועדון עדיין מאמינים שאפשר להוציא את העסקה לפועל.

בחיפה דחו את הפרסומים ביוון על מועמדותו של החלוץ הספרדי דוד טורס. בנאדו יחפש עוד חלוצים זרים למקרה שדמארי לא יגיע. במועדון ערים לעובדה שמתנהל משא ומתן לרכישת הפועל תל אביב, אך אם הרוכש לא יגיע וגילי ורמוט ישוחרר, חיפה תגיש לו הצעה רשמית. כבר עכשיו ברור שגם אם עסקה כזאת תצא לפועל, ורמוט לא יוכל להרוויח את שכרו בהפועל. טוטו תמוז נמצא בעדיפות נמוכה מאוד, אך קיימת במקרה שלא יימצא חלוץ אחר. דינו אנדלובו יעזוב את הקבוצה משום שחיפה צריכה לפנות מקום לזר. בחיפה אמרו אתמול כי לולא העובדה שהיה נחשב לזר, ייתכן מאוד שהיה נשאר בקבוצה.

"פתחנו את המשחק בצורה טובה מאוד, הגענו למצבים של שערים בטוחים. לא ניצלנו את המצבים, אלה מצבים שצריכים לגמור משחק ו'להרוג' אותו. לא עשינו את זה וספגנו בדקה מאוד קריטית", אמר הקפטן יניב קטן. "בחצי השני הגענו למצבים אבל לא היה לנו מספיק מחץ. לצערי לא הצלחנו לנצח את המשחק הזה וצריך להמשיך קדימה".

"אני לא חושב שיש שינוי לרעה. התוצאה לא טובה", המשיך קטן. "לא צריך להפוך את הכל ולומר שדברים לא עבדו טוב. אם השערים היו נכנסים היו מדברים אחרת. בסופו של דבר במבחן התוצאה נכשלנו היום וזה הכדורגל. אנחנו עם הפנים קדימה, אין מה לעשות. התסכול הוא גדול, זה בטוח. אם היו פתרונות בלחיצת כפתור והכל היה נראה אחרת, זה לא כזה פשוט. עשינו הכל נכון, חוץ מלהבקיע שערים". על השאלה כיצד הוא מסכם את הסיבוב הראשון ענה קטן: "סיבוב מאכזב מבחינתנו. אנחנו לא נמצאים במקום שאנחנו רוצים להיות בו".

החלוץ הקמרוני ז'ק המאן, שבנאדו נתן לפני כשבועיים אור ירוק להחתימו לשלוש שנים בקבוצה, טרם חתם רשמית על החוזה ויעשה זאת בימים הקרובים. לאחר מכן ייעשה ניסיון להשאילו לקבוצה בליגת העל.

יניב קטן, מכבי חיפה. ברני ארדוב
"הגענו למצבים שצריכים לגמור משחק ו'להרוג' אותו, אבל לא עשינו את זה". קטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully