וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: זינו יחתום לחמש שנים בהפועל באר שבע

16.12.2013 / 10:52

הקשר קיבל הצעה רשמית, פגישות עם גבאי ונאסר בהמשך. דג'אני הבהיר שינסה להילחם על מקומו, לוי נוטה להחזירו להרכב

one

קשר הפועל באר שבע, לוטם זינו, צפוי לחתום בקרוב על חוזה לחמש שנים במועדון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, זינו הוא אחד מרשימה של שחקנים שיקבלו הצעה לחתום על חוזה ארוך טווח. ברשימה הזאת נמצאים גם אופיר דוידזאדה (חוזה חדש כבר הוצע לשחקן), סיראז' נאסר ודובב גבאי.

גורם במועדון אישר אתמול: "זינו קיבל הצעה לחתום לשלוש שנים מעבר לחוזה הנוכחי שלו". כל השחקנים הללו, אגב, מסיימים חוזה ביוני 2015. שחקן נוסף שאמור להישאר בעונה הבאה הוא אוסטין אג'ידה, שבמועדון כבר קיבלו החלטה עקרונית לממש את האופציה להארכת חוזה בעונה נוספת.

לוטם זינו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נשאר בבירת הנגב. זינו/ברני ארדוב

לפני שלושה שבועות הביעו במועדון אכזבה מהחלוץ גליינור פלט, שעשוי לעזוב בינואר אם לא יגלה שיפור ניכר ביכולתו. "אין עדיין כל החלטה סופית לגביו, כל ההחלטות על שחרורים יתקבלו סמוך לחלון ההעברות", אמרו במועדון.

שחקן אחר שהוזכר כמועמד לעזוב הוא הקשר קובי דג'אני, שהבהיר בשיחה עם מקורביו שהוא מתכוון להילחם על מקומו בהרכב. קיימת אפשרות שדג'אני יפתח כבר במשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים. גל אראל עשוי לרדת לספסל. "זוהי הזדמנות טובה לדג'אני להוכיח שמקומו בהרכב", אמרו במועדון. מלבד השינוי הזה, אלישע לוי לא צפוי לערוך שינויים נוספים בהרכב. המטרה של השינוי במרכז הקישור היא לבחון האם הקבוצה תגלה שיפור בכל הנוגע להנעת הכדור במרכז השדה.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully