וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: סיכום המחזור השני

15.12.2013 / 18:41

מזג האוויר בירושלים הוביל לדחייתם של שני המשחקים של קבוצות הבירה, שלא הצליחו להגיע למגרשים. חיפה ניצחה את הסייברס 14:24, באר שבע עברה את רחובות עם 20:30

בתוך הסערה הגדולה שעברה עלינו בסוף השבוע, נערך באופן חלקי גם המחזור השני של ליגת הפוטבול הישראלית. למרות הרצון לראות, כמיטב המסורת, פוטבול בשלג, שני המשחקים שיועדו להתקיים ביום חמישי, בין רמת השרון לירושלים ליונס ובין ירושלים קינגס לכוכבי הצפון, נאלצו להידחות לאחר שהקבוצות מהבירה לא הצליחו להגיע למגרשים בשל מזג האוויר שחסם את העיר. שני משחקים בכל זאת התקיימו: חיפה השיגה 14:24 יוקרתי על תל אביב סייברס, באר שבע גברה 20:30 על רחובות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזג האוויר הקשה, אבל לא עצר חלק ממשחקי המחזור/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיפה אנדרדוגס (1:1) - תל אביב יפו סייברס (1:1) 14:24

ניצחון מצוין לקבוצה מהכרמל, שגברה על הסייברס בפעם הראשונה מזה חמש שנים. המשחק התקיים במזג אוויר קפוא והגשם והברד שירדו על כר הדשא הקשו מאוד על שחקני שתי הקבוצות, שסיימו עם שמונה פאמבלים וארבעה איבודים אוויריים משותפים. שלושה מתוך אותם איבודים היו שייכים לקוורטרבק הוותיק של האורחים, עדי חכמי, שסבל גם מהשמטות רבות של התופסים שלו, מה שעלה לבסוף בהפסד. תל אביב עלתה ליתרון ראשונה, אבל חיפה הגיבה עם טאצ'דאון תוך שניות ספורות והמשיכה משם ל-8:24 במחצית. אחרי ההפסקה, המארחים לא הוסיפו אף נקודה, אבל גם הסייברס התקשו לייצר משהו משמעותי והאנדרדוגס זכו בניצחון ראשון העונה.

רחובות סילברבקס (2:0) - באר שבע בלאק סווארם (1:1) 30:20

רחובות אומנם השתפרה משמעותית מהעונה שעברה, אבל גם אחרי המחזור הזה היא עדיין מחפשת את הניצחון הראשון בתולדות המועדון. הקבוצה מבירת הנגב נהנתה ממשחק ריצה טוב של ג'ו וולטון וטל גרינבלט, שהשיגו שני טאצ'דאונים כל אחד. באר שבע סיימה את המחצית ביתרון מבטיח של 6:24, אלא שהמארחים לא ויתרו וצימקו עד למינוס ארבע, לפני שגרינבלט נעץ את המסמר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully