וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-רמה"ש: קטן בספק, גוזלן בתמונת ההרכב

הקפטן לא התאמן (ב', 19:00, ספ' 1), עידן ורד בכוננות. שיימן שוב לא בסגל. אצל האורחים, שבחון, סטרול וטאקה ייעדרו

one
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 6. 1:3 למכבי חיפה, עוד 2 תוצאות תיקו.

* כשמכבי חיפה מארחת: 3 ניצחונות לירוקים.

* מאזן השערים של מכבי חיפה מול רמת השרון בבית הוא 0:15: המשחק הראשון הסתיים ב-0:5, השני ב-0:4 והשלישי ב-0:6.

* אם מכבי חיפה תנצח היא תשווה את שיא הניצחונות הרצופים שלה מהעונה שעברה (5).

* רמת השרון עם 5 משחקים בלי הפסד, שזה מחצית מהשיא שלה בליגת העל (10, בעונת 11/12).

* רמת השרון לא ספגה 280 דקות. עדיין רחוק מהשיא שקבעה בעונה שעברה, 476 דקות בלי כדור ברשת.

* שני הכובשים המובילים נגד רמת השרון שייכים למכבי חיפה: דינו אנדלובו עם שישה שערים, שמעון אבוחצירא עם חמישה.

* אגב, צמד של שלומי אזולאי או יניב קטן יעלה אותם למקום השלישי ברשימת הכובשים נגד רמת השרון (יהיו להם 4 שערים נגדה).

לאתר דריבליסט

שחקן מכבי חיפה, יניב קטן. טל לוי
רק מחר יתברר סופית האם יוכל לשחק. יניב קטן/טל לוי

מפתחות והכנות: מכבי חיפה

אריק בנאדו ידע שאחרי המחמאות לשחקני הספסל, הוא יהיה חייב לשתף אותם. המשחק מול שחטאר קרגנדי הגיע בדיוק בזמן, כדי להוכיח למחליפים שהוא עדיין סופר אותם, אבל המאמן מתחיל לקבע את ההרכב שלו בליגה ולכן אף אחד מהם לא יזכה לקרדיט נוסף. במשחק הקרוב הוא מתכוון להחזיר כמעט את כל שחקני ההרכב שלו, וזה אומר שמשומר, פלאח, ידין, ראיוס, קטן ותורג'מן חוזרים ל-11. קטן עצמו סובל מחבלה בכף הרגל, ולכן רק מחר יתברר סופית האם הוא יוכל לשחק. למשחק זומנו 19 שחקני סגל ואחד מהם יישב ביציע אם קטן יהיה כשיר. גוסטבו בוקולי, דקל קינן וחן עזרא ייעדרו בכל מקרה בשל פציעות. ואיפה דינו אנדלובו, החלוץ על הספסל ועדיין רחוק מאוד מלהיות בתוכניות של המאמן. אם קטן ישחק, אנדלובו עשוי למצוא את עצמו גם מחוץ לסגל. בבני יהודה עושה מאמצים גדולים כדי לשכנעו להגיע. מי ששוב לא נמצא בסגל הוא המגן שמואל שיימן ששוקל לעזוב.

בחיפה לא מייחסים חשיבות גדולה לתוצאות שהשיגה עד כה רמת השרון בקרית אליעזר. "זה טוב מאוד לסטטיסטיקה, אבל ראינו שהם מסוגלים להקשות על כל יריבה", הגיב אחד השחקנים לעובדה שחיפה מחזיקה במאזן שערים של 0:15 בשלושת המפגשים היחידים מול רמת השרון בבית. באסיפה, בנאדו הדגיש בפני השחקנים את ההבדלים בין היכולת שמציגה הקבוצה במחצית הראשונה והשנייה, והודיע כי הוא מצפה לשיפור מהותי בפתיחת המשחק. כיצד עבדו על זה באימון? בעיקר בעזרת תרגול משחקי לחץ של שחקני החלק הקדמי על שחקני ההגנה.

אייל משומר אמר לקראת המשחק: "חשוב לנו להמשיך את מסלול הניצחונות בליגה. אנחנו בתקופה טובה. רמת השרון היא משוכה לא פשוטה. בשבועות האחרונים הם מציגים יכולת טובה וצוברים נקודות. אנחנו רוצים לסיים את הסיבוב עם טעם טוב וצריכים שהקהל ידחף אותנו כפי שעשה זאת במשחקים האחרונים".

בחיפה מרוצים מההתקדמות של שלומי אזולאי ומהכושר בו נמצא החלוץ בשבועות האחרונים, למרות שבנאדו תרגל לפרקים את שובל גוזלן בהרכב במקומו. שמעון אבוחצירא שחזר לכבוש בליגה האירופית ימשיך לקבל קרדיט, אבל גם שיפור מהותי ביכולת הכיבוש שלו לא תמנע החתמת חלוץ. בחיפה הבהירו כי נושא עומר דמארי יחודש רק ביום שלישי, לאחר הדרבי. ויאם עמאשה אמור לעבור לאדומים עם או בלי קשר לעסקת טרייד. לאור ספקולציות שעלו לאחרונה, גורם בכיר במועדון הבהיר היום: "אנחנו לא מעוניינים באיתי שכטר, עידן ורד ואלעד גבאי אינם עומדים למכירה".

אלי כהן מאמן הפועל עכו. ברני ארדוב
עדיין לא החלים מהפציעה. יוסי שבחון/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: הפועל ניר רמת השרון

רמת השרון צברה הרבה מאוד ביטחון אחרי שני הניצחונות על בני יהודה ומכבי פתח תקוה שהעלו אותה אל מעבר לקו האדום. שחקן בקבוצה אמר לקראת מכבי חיפה מחר: "חיפה מלאה בכישרון אבל לא הורגת קבוצות. אם נעבוד כמו שעבדנו נגד בני יהודה ומכבי פתח תקוה, נוכל לחזור עם משהו מקרית אליעזר".

בנוגע להרכב הקבוצה, למאמן חיים שאבו יש לא מעט בעיות. יוסי שבחון עדיין לא החלים מהפגיעה בקרסול וייעדר, כמו גם אסי סטרול ואפרים טאקה שסובל ממתיחה. מי שצפוי לחזור להרכב הוא בן רייכרט, שאיבד את מקומו בהרכב בשבועיים האחרונים.

אמיר האדז'יץ' שחקן הפועל ניר רמת השרון לפני תומר אלבז שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הסיכוי הכמעט יחיד של רמת השרון. אמיר האדז'יץ'/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: יניב קטן

אחת הסיבות לתקופה היפה שעובר אריק בנאדו קשורה לקפטן שלו. על אף המגבלות שנוצרו במהלך השנים, קטן מחפה בחוכמת משחק על החסרונות שלו ומצליח להבליט גם בגיל 33 גם את היתרונות. הקפטן כבר לא שורף שטחים כמו פעם, אבל העונה הוא משחק בעמדה דפנסיבית יותר, מחלץ כדורים ומפנה שטחים. השומרים עדיין נבהלים ממנו, וזאת סיבה טובה לכך שהוא עדיין בהרכב. איפה כל זה היה בתקופת עטר? עזבו, זאת כבר היסטוריה.

הפועל ניר רמת השרון: אמיר האדז'יץ'

החלק הקדמי של רמת השרון די מוגבל והיא לא צפויה להגיע ליותר מדי הזדמנויות. האדז'יץ' נכנס לעניינים בשבועות האחרונים ומתחיל להראות משהו מ-25 השערים שכבש בעונה שעברה בבוסניה והיה למלך השערים. האדז'יץ' הוא אולי השחקן היחיד שיכול לייצר משהו שקרוב לשער עבור רמת השרון בקרית אליעזר.

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב; אייל משומר, סארי פלאח, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה; אביחי ידין, רובן ראיוס, יניב קטן (עידן ורד), שמעון אבוחצירא; שובל גוזלן (שלומי אזולאי), אלון תורג'מן.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, עשהאל בן שבת, מאיר גבאי, אורי שטרית, חסן אבו זייד, תום מנשרוב, בן רייכרט, בן בן יאיר, קני סייף, אמיר האדז'יץ'.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully