וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימיס ווינסטון זכה בפרס ההייזמן

15.12.2013 / 10:55

הקוורטרבק הפרשמן של פלורידה סטייט הפך לזוכה הצעיר אי פעם וכעת ינסה להשלים עונה חלומית עם תואר האליפות. המאמן מאק בראון עזב את טקסס לונגהורנס

רק לפני שנה ג'וני "פוטבול" מאנזיל, הקוורטרבק הצעיר של טקסס A&M, הפך לשחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה ולפרשמן הראשון אי פעם שזוכה בתואר ההייזמן. החל מהלילה (בין שבת לראשון), יש לו שותף בפסגה.

ג'יימיס ווינסטון, הקוורטרבק של אוניברסיטת פלורידה סטייט, שתשחק בחודש הבא מול אובורן במשחק האליפות, גרף את התואר האישי הנחשק ביותר בפוטבול המכללות ועשה זאת בגיל 19 ו-342 ימים בלבד, תוך שהוא שובר את שיאו של מאנזיל.

זוכה ההייזמן ג'יימיס וינסטון. Julio Cortez, AP
שיא אחד כבר יש לו. ג'יימיס ווינסטון/AP, Julio Cortez

"אי אפשר להסביר את ההרגשה הזו. זה נהדר, אני כל כך נרגש", אמר ווינסטון, שזכה ל-2,205 נקודות, 79.2 אחוז מהקולות (מקום שמיני בהיסטוריית הפרס). הוא הקדים בגדול את אי ג'יי מקארון, הקוורטרבק של אלבמה (704 נקודות) ואת ג'ורדן לינץ', הקוורטרבק של נורת'רן אילינוי (558 נקודות). מאנזיל אגב, הגיע הפעם במקום החמישי.

ווינסטון הוא הזוכה השלישי של פלורידה סטייט בתואר היוקרתי אחרי שצ'ארלי וורד גרף אותו ב-1993 וכריס ווינקה ב-2000. הוא קבע העונה שיאים לפרשמן עם 3,820 יארד באוויר ו-38 טאצ'דאונים והוביל את הסמינולס למקום הראשון בדירוג וכאמור, למשחק האליפות. אגב, במתכונת הנוכחית של משחק האליפות של ה-BCS שיחקו שמונה זוכים בהייזמן. רק שלושה ניצחו עד כה. אגב נוסף, ב-25 השנים האחרונות, רק קוורטרבק אחד שזכה בהייזמן ניצח משחק פלייאוף ב-NFL: טים טיבו כמובן. ווינסטון ינסה לשבור את שתי הסטטיסטיקות העגומות האלה.

* חדשות גדולות הגיעו גם מאוניברסיטת טקסס לונגהורנס, שם הודיע המאמן מאק בראון כי הוא עוזב את התפקיד אחרי 16 שנים במטרה לפנות מקום למאמן חדש ורענן יותר. הלונגהורנס סיימו את כל ארבע העונות האחרונות עם ארבעה הפסדים לפחות ומקווים לחזור לצמרת הארצית. בראון הוביל את טקסס לזכייה באליפות ראשונה מזה 36 שנים בעונת 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully