וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "אנחנו רחוקים מהתחתית וזה מה שחשוב"

15.12.2013 / 8:51

האדומים מהכרמל סיכמו סיבוב ראשון חיובי למרות האכזבות האחרונות, עזאם: "יש קבוצות במצב הרבה פחות טוב מאיתנו"

one

אכזבה קשה נרשמה בהפועל חיפה אחרי ה-1:1 מול מכבי פתח תקוה, בעיקר מאחר ושער השיוויון של המלאבסים נכבש בשניות האחרונות, לאחר שחיפה הייתה טובה יותר לאורך כל המשחק ואף הייתה יכולה להגדיל את התוצאה במצב של יתרון. גם המאמן שלומי דורה, שנראה עצבני מאוד בסיום, נשמע אומר בנימה קשה של אכזבה: "היינו חייבים לכבוש שלושה שערים במשחק הזה".

מי שזכה למחמאות גדולות על משחקו והיה המצטיין על המגרש הוא עאהד עזאם, שחזר מעונש הרחקה של שני משחקים. "להבקיע זו ההרגשה הכי נפלאה בעולם, ואני מקווה לחזור על זה הרבה פעמים", אמר עזאם והתפנה לדבר על האכזבה מהתוצאה. "הגול שספגנו בשניות האחרונות איכזב מאוד. זו טעות שלנו בגלל שהלכנו לאחור, זה אינסטינקט אבל צריך לשנות את הדעה הזו אצלנו בראש, שאם אנחנו מובילים צריך ללכת אחורה. יכולנו לנצח 0:3 או 0:4, אבל לצערי יצאנו רק עם תיקו".

עאהד עזאם שחקן הפועל חיפה (מימין) חוגג עם רועי שוקרני. ברני ארדוב
"הגול שספגנו בשניות האחרונות איכזב מאוד". עזאם/ברני ארדוב

על המשחק הבא מול הפועל ניר רמת השרון והמשך הדרך בליגה אמר עזאם: "רמת השרון זה לא קל, אבל אם ננצח הפעם נסתכל רק למעלה. אנחנו לא צריכים לחשוב על חששות לגבי התחתית, יש קבוצות במצב הרבה פחות טוב מאיתנו ואנחנו צריכים לבוא עם ביטחון כמו שעשינו מול מכבי פתח תקוה".

בחיפה סיכמו בחיוב את הסיבוב הראשון של העונה: "אנחנו רחוקים מהתחתית וזה מה שחשוב", אמר שחקן בקבוצה. "אין ספק שהסיבוב הראשון, למרות שהסתיים באכזבה, הוא הצלחה שלנו. עכשיו נצטרך להמשיך ככה ואפילו יותר טוב בסיבוב השני כדי לנסות ולהשתחל לפלייאוף העליון".

מי שממשיך להיות מאוכזב ממעמדו הוא נבוישה מרינקוביץ', שלא שיחק אתמול. כפי שפורסם בוואלה!ספורט בשבוע שעבר, גורמים במועדון מנסים להוביל לשחרורו של השחקן בינואר, וכעת נראה שגם השחקן שוקל את עתידו ולא מן הנמנע שאכן יעזוב בחלון ההעברות הקרוב, כאשר כבר מספר קבוצות בליגת העל החלו לגשש אחר מעמדו ומחכות להודעה רשמית בעניינו כדי לפנות אליו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully