וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אדריאן רוצ'ט ייעדר לפחות כחודש

15.12.2013 / 13:41

הקשר אובחן עם שבר באמה לאחר שנפגע באימון, בקבוצה יחליטו אם לחפש קשר נוסף מלבד קהת. טאסבסקי יטוס לתאילנד

לאחר פתיחת עונה מאכזבת מבחינתו, יטוס הלילה (בין ראשון לשני) דרקו טאסבסקי שחקה של עירוני קרית שמונה לתאילנד כדי לחתום באופן רשמי בקבוצת בנגקוק המקומית ויעזוב את קרית שמונה. קרית שמונה תקבל מהתאילנדים 850,000 ש"ח עבור כרטיסו של הקשר המקדוני שמתחילת העונה לא היה מרוצה ממעמדו. משמעות הדבר שטאסבסקי לא יעמוד לרשותו של המאמן ברק בכר במשחק הדחוי מול בני יהודה ביום שלישי הקרוב, זאת לאחר שבאימונים האחרונים בכר תרגל לעיתים את השחקן בהרכב.

דרקו טאסבסקי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
אולי בתאילנד הדברים יילכו טוב יותר עבורו. טאסבסקי/אדריאן הרבשטיין

במקומו של טאסבסקי יגיע לקבוצה הצפונית הקשר רועי קהת ממכבי יבנה שסיכם את תנאיו ל-3.5 שנים ויחתום רשמית בחודש ינואר. למרות ביטול המשחק אמש, לא זכו שחקני הקבוצה ליום חופש וערכו אימון בצהרים, זאת לאחר שהאימון נקבע לפני שידעו בקרית שמונה את המועד הסופי של המשחק הדחוי. בשל העזיבה של טסבסקי משה אבוטבול צפוי לפתוח בהרכב מול בני יהודה כשבכר עדיין מתלבט בין דושאן מטוביץ? וחן דילמוני בעמדת המגן השמאלי. בקרית שמונה מייחסים חשיבות גדולה למפגש מול בני יהודה בייחוד לאור תוצאות התיקו שנרשמו בכל המשחקים אתמול שכן נצחון יעלה את הקבוצה למקום החמישי וירחיק את הקבוצה מאוד מתחתית הליגה.

אדריאן רוצ'ט נפצע הבוקר במהלך האימון. השחקן נלקח לחדר המיון בקרית שמונה שם עבר צילום ובו אובחן כי הוא סובל משבר באמה (העצם בין המרפק לכף היד). השחקן גובס ולפי ההערכה הראשונית של הצוות הרפואי רוצ'ט ייעדר לפחות כחודש ימים, מה שמהווה מכה קשה עבור הקבוצה. רוצ'ט יעבור מחר צילום נוסף ואז ייקבע זמן ההחלמה שלו. לאחר היוודע התוצאות והזמן שהשחקן צפוי להיעדר יחליטו בקבוצה האם לחפש קשר נוסף כחיזוק לקבוצה.

כידוע, קהת יגיע לקבוצה ובקרית שמונה תכננו שלא להביא עוד קשר אך כעת האפשרות להביא קשר נוסף במרכז המגרש שוב עולה על הפרק. מי שיחליפו במשחק הקרוב הוא מינדאוגאס פאנקה, שהיה אמור לשלם את מחיר ההפסד להפועל עכו ולפתוח על הספסל, כשמשה אבוטבול יפתח כאמור במקומו של טאסבסקי שעזב.

אדריאן רוצ'ט, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
בחוץ בתקופה הקרובה. אדריאן רוצ'ט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully