וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "היה קשה לשחק עם האווירה שיש במדינה"

גיא כסיף

14.12.2013 / 21:21

מאמן הפועל עכו תירץ את ה-0:0 עם אשדוד במזג האוויר: "לא אופטימלי לשחק ככה". קלינגר: "נצטרך עוד שחקן בחלק הקדמי"

one

הפועל עכו ומ.ס. אשדוד נפרדו הערב (שבת) ב-0:0, במשחק בו נרשמו שתי הפסקות חשמל שונות - אחת שעיכבה את שריקת הפתיחה, השניה הפסיקה אותו בדקה ה-38 למספר דקות. "אני חושב שעשו טוב שקיימו את המשחק", אמר מאמן המארחת ניר קלינגר. "בסך הכל כר הדשא היה אמנם חלק ורטוב אבל טוב ולא מוצף. היה קר וכשקר צריך לרוץ יותר, השחקנים לא רצו מספיק בשתי הקבוצות, ומהקבוצה שלי אני מצפה ליותר במשחק בית. במחצית הראשונה עכו הסתגרה לחלוטין, ויתרה לגמרי על משחק ההתקפה. בחצי השני אנחנו קצת הימרנו עם חילופים התקפיים והם השתחררו ויצאו למתפרצות מאד מסוכנות והיו הזדמנויות לשני הצדדים".

קלינגר התבקש לסכם את הסיבוב של אשדוד, והשיב: "אנחנו יכולים לשים את האצבע על כך שחסרות לנו נקודות במשחקי החוץ. 4,5,6 נקודות היו מציבות אותנו היום בעמדה גבוהה הרבה יותר ואפילו צמודים לצמרת. נצטרך להגביר את קצב צבירת הנקודות, במיוחד במשחקי החוץ. אנחנו קבוצה טובה בבית. באות לפה קבוצות מראש עם חשיבה הגנתית". על חיזוק אפשרי בחלון ההעברות הקרוב אמר המאמן האשדודי: "יש מחשבה על חיזוק. אני חושב שנצטרך עוד שחקן בחלק הקדמי. ניסינו לעשות את זה לפני תחילת העונה ולא הלך, ננסה לעשות את זה עכשיו. זה באמת ישדרג אותנו ויתן לנו עומק במשחק ההתקפה".

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
צריך להתחיל לאגור נקודות גם בחוץ. קלינגר/ניב אהרונסון

בצד השני, גם יובל נעים נדרש למזג האוויר הסוער. "עד הדקה האחרונה חיכינו לקבל טלפון אם יש משחק או אין משחק. זאת לא החלטה אופטימלית, המגרש היה ספוג מים והיה קשה באווירה שיש במדינה. הראש לא כל כך בכדורגל. הגענו היום למשחק חוץ מאוד קשה מול קבוצה מאוד ביתית, אבל אחרי המשחק אנחנו מאד מאוכזבים כי במחצית השניה יכולנו לכבוש לפחות שלושה שערים".

על הסיבוב הראשון שעבר על קבוצתו אמר מאמן עכו: "פתחנו פחות טוב, עם הרבה בעיות בבניית סגל הקבוצה. ככל שעבר הזמן והתייצבנו, אני חושב שהתוצאות שלנו הם תוצאות טובות. ברוב המשחקים לא היינו פחות טובים מהקבוצה השניה, גם כשהפסדנו. תמיד אמרתי שאנחנו קבוצה טובה והמטרה שלנו להישאר בליגה - אני מקווה מאוד שבחלון העברות נצרף שני שחקנים קדמיים, ונצליח לעשות את זה".

על המשחק בשבוע הבא מול מכבי תל אביב בבלומפילד אמר נעים: "עכשיו מתחילים המשחקים ה"קלים". צריך להגיד את האמת - המשחק הרבה יותר תלוי במכבי תל אביב מאשר בנו אבל כמו שראיתם, אנחנו לא פראיירים. יש לנו שם של קבוצה שמקשה על היריבות ואנחנו נבוא עם הכלים שלנו וננסה להקשות ומקווה מאוד שנצליח".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
מאמן הפועל עכו יובל נעים. אדריאן הרבשטיין
"ברוב המשחקים לא היינו פחות טובים מהקבוצה השניה, גם כשהפסדנו". נעים מסכם סיבוב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully