וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: שלושה משחקים כרגיל, סכנין-בית”ר בשלישי

14.12.2013 / 10:55

ההתאחדות הודיעה: משחקי המחזור יתקיימו כמתוכנן. המפגש בדוחא ב-19:30, גם קרית שמונה-בני יהודה בשלישי (19:00)

אחרי ששני משחקים בוטלו אתמול (שישי) בגלל הסופה, בהתאחדות לכדורגל הודיעו בשעות הבוקר כי שלושת המשחקים הנותרים שמתוכננים להערב יתקיימו כמתוכנן. כזכור, ההתאחדות לכדורגל החליטה בעצה אחת עם המשטרה לבטל את המשחקים בין בני סכנין לבית"ר ירושלים ובין עירוני קרית שמונה לבני יהודה בגלל המשימות הרבות המוטלות על המשטרה עקב הסערה. שני המשחקים נדחו ליום שלישי השבוע.

עוד נמסר כי המשחק בין קרית שמונה לבני יהודה יתקיים ב-19:00 בשלישי, ובאותו יום יתקיים המשחק המסקרן בין בני סכנין לבית"ר ירושלים ב-19:30.

שלג בצפת, 14 בדצמבר 2013. ג'יליס
"עדיף לכולם לשבת בבית ולהתחמם"/ג'יליס

כעת מתברר כי המשחקים בין מ.ס. אשדוד להפועל עכו (18:00), מכבי פתח תקוה להפועל חיפה (18:00) והפועל באר שבע מול הפועל רעננה ייצאו לדרך כמתוכנן. בהודעת ההתאחדות נמסר: "לאחר היוועצות עם משטרת ישראל ובעקבות בדיקות שערכה ההתאחדות עם מנהלי הקבוצות והאצטיונים, הוחלט כי הערב יתקיימו שלושת המשחקים בליגת העל: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה, מ.ס. אשדוד - הפועל עכו והפועל באר שבע - הפועל רעננה".

בעכו עקבו כל שעות הבוקר אחרי הדיווחים. יושב ראש הקבוצה דוניה שיינהולץ אמר: "אין ערך לכדורגל במזג אוויר כזה. איזה טיפש ישלח את הילד שלו לראות משחק? עדיף לכולם לשבת בבית ולהתחמם, לראות את השלג והגשם מאשר לרוץ בכבישים". בעכו הדגישו כי לא יסרבו לשחק, ושיינהולץ הוסיף: "ניסע לאשדוד. קשה לדעת אם המגרש יהיה מוצף או לא. אנחנו מוכנים למשחק ומתכוננים אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully