וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עמוס, טועמה ואבוטבול עשויים להימכר

13.12.2013 / 15:18

האדומים מתכוננים לדרבי על רקע תכנון הצעדים הבאים. השוער זועם על מעמדו. גורדנה ייעדר סופית, חרסיסיץ' צפוי להיות כשיר

תחת מבול כבד, המשיכה היום (שישי) הפועל תל אביב להתכונן לדרבי העירוני מול מכבי תל אביב ביום שני. אחרי שערך אתמול אסיפה לחלק הקדמי של הקבוצה, רן בן שמעון היום עשה זאת עם שחקני ההגנה. בן שמעון מודאג באופן כללי מהנעת הכדור, מחילופי המקומות, הסגירות הלקוית ומשחק הלחץ ולכן קיים את האסיפות הללו. עם זאת, המאמן האדום עדיין לא תרגל הרכב לדרבי שבו ייאלץ לבצע שינוי אחד לפחות. רועי גורדנה סופית לא יהיה כשיר לדרבי והוא צפוי להיעדר כשלושה שבועות עקב דלקת במפשעה שהסתבכה. לעומתו, בריאן חרסיסיץ' צפוי להיות כשיר לאחר שקיבל היום זריקה והתאמן כרגיל.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב על הספסל. ברני ארדוב
נמאס לו על הספסל. דני עמוס/ברני ארדוב

מעבר לכך, בקבוצה מנסים להוריד את המתח לקראת המשחק, אך הדריכות בהפועל גדולה. בעצם בקבוצה יודעים שהפסד בדרבי ייחסל את הסיכויים להתמודד בצמרת הגבוהה ואיתו עשוי להגיע גל שינויים. מלבד המכירה המדוברת של עומר דמארי שצפויה לקרות במצב שכזה, בהנהלה מדברים על שחרור שחקנים נוספים ביניהם השוער דני עמוס, סלים טועמה, שלא הורשה גם היום להתאמן עם שאר הקבוצה והקפטן שי אבוטבול.

עמוס ממש לא מרוצה מעמדו ומקרוביו מספרים כי השוער זועם על הנהלת הקבוצה הדורשת מבן שמעון לתת עדיפות לבוריס קליימן לטענתו. מצד השוער, לא הגיעה בקשה לעזוב, אך אם יקבל הצעה מקבוצה אחרת או יבקש לעזוב הפועל לא תעמוד בדרכו. יתרה מכך, בהנהלה ינסו למכור או לשחרר אותו בכל מקרה בכדי לפנות מקום בתקציב הקבוצה.

המקרה של אבוטבול קצת יותר מסובך. בקשר מתעניינות מספר קבוצות והעיקריות הן בני סכנין ובני יהודה שרוצות לראות אותו אצלם, אך למרות שהנהלה הייתה רוצה "להיפטר" מחוזהו הגבוה, לקשר יש תכניות משלו. אחרי שנשמע השבוע אבוטבול אומר שהוא מאוכזב ממעמדו והיה רוצה לקבל דקות משחק גדולות, הצהיר כי לא משנה איזו הצעה תבוא מקבוצה אחרת בליגה, אין בכוונתו לעזוב את האדומים: "אני רוצה לסיים את הקריירה בהפועל", אמר הקשר במועדון. "כל הדיבורים מסביב לא מעניינים ואני לא עוזב את הקבוצה". במקרה שכזה, גם אם ההנהלה תרצה לשחרורו אבוטבול יתעקש להישאר בקבוצה ולסיים את חוזהו.

לעומת אבוטבול, נראה כי סלים טועמה יעזוב את המועדון אם לא יהיה שינוי מפתיע בצוות המקצועי. כרגע, נראה כי בהפועל וגם השחקן עצמו מבינים כי אין טעם בלהמשיך את התקשרות הזו ומקווים כי תהיה קבוצה שתהיה מכונה לשלם את שכרו עד תום העונה או לפחות את מרביתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהיה כשיר לדרבי? חרסיסיץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully