וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פיליפ בחנות חרסינה

13.12.2013 / 10:30

פיליפ ריוורס מסר צמד טאצ'דאונים לקינן אלן המצוין וסן דייגו הפתיעה עם 20:27 בדנבר ושמרה על סיכוי טוב להעפיל לפלייאוף

דנבר (3:11) - סן דייגו (7:7) 27:20

הברונקוס יהיו בפלייאוף העונה, סן דייגו? ממש לא בטוח, אבל אוי, כמה שפיליפ ריוורס אוהב להתייצב ראש בראש מול פייטון מאנינג ולהוכיח שגם הוא מסוגל, שגם לו יש את זה. הלילה (בין חמישי לשישי), סידרו הצ'ארג'רס את אחת מהפתעות העונה עם ניצחון במייל היי סיטי, שקטע לסוסונים רצף של 13 ניצחונות ביתיים בעונה הסדירה ופגע במטרה העיקרית שעוד נותרה להם - להשיג את המקום הראשון ב-AFC.

פיליפ ריוורס סן דייגו צ'ארג'רס. Jack Dempsey, AP
כמה שהוא שמח. ריוורס/AP, Jack Dempsey

דנבר לא חיכתה יותר מדי כדי לעלות על הלוח ופייטון מצא את אנדרה קולדוול ל-15 יארד באנדזון תוך קצת יותר משלוש דקות. אלא שסן דייגו לא נשברה והרבע השני היה שייך לקינן אלן. התופס הפנטסטי השיג צמד טאצ'דאונים, אחד עם קפיצה אקרובטית מעל מגן והשני בתפיסה יפה. ארבע דקות במחצית השנייה, ריאן מת'יוס דהר 23 יארד לאנדזון ופתאום, 10:24 לאורחים.

דנבר בנתה על קאמבק, אבל אחרי שקולדוול תפס עוד טאצ'דאון ממאנינג, היא פשוט לא הצליחה להשיג את הכדור. ניק נובאק סידר לצ'ארג'רס פלוס עשר עם שער שדה, 2:36 לסיום ושער של מאט פרייטר, חצי דקה לבאזר, לא הספיק לאחר שסן דייגו השתלטה על האונ-סייד קיק.

ריוורס הסתפק ב-166 יארד וצמד ללא איבוד ונעזר ב-127 יארד נהדרים של מת'יוס. פייטון מסר 289 יארד, צמד (רחוק שלושה טאצ'דאונים משיא כל הזמנים ששייך לטום בריידי) ואיבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully