וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "אני מצפה מהשחקנים ליותר"

13.12.2013 / 0:42

למרות הניצחון על קרגאנדי, מאמן מכבי חיפה עוד לא מרוצה: "אנחנו לא מתכננים להתחיל חלש. החילופים הכניסו ריענון"

צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה סיימה הערב (חמישי) בטעם טוב את שלב הבתים המאכזב שלה בליגה האירופית. הירוקים המשיכו את המומנטום מהליגה עם 1:2 ביתי על שחטאר קרגאנדי הקזחית, שובל גוזלן (72) ושמעון אבוחצירא (80) קבעו את המהפך אחרי שער יתרון של האורחים והפסקת חשמל, שאירעה בדקה ה-60 ועצרה את המשחק כמעט לרבע שעה.

המאמן אריק בנאדו אמר בסיום: "היה חשוב לסיים עם ניצחון וזו הייתה המטרה היום. ברוב המשחקים באירופה היינו עדיפים, הרבה שחקנים הוכיחו את עצמם וזה חומר למחשבה. החילופים הכניסו ריענון בהתקפה וכך גם כבשנו. אנחנו לא מתכננים להתחיל לא טוב ולהשתפר במחצית השנייה, ככה קורה. שחטאר קבוצה שמתישה אותך, אבל מצאנו פתרונות ואני שמח".

מהפך ו-1:2 למכבי חיפה על שחטאר קרגאנדי

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
למרות הניצחון, יש הרבה מקום לשיפור. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

על רובן ראיוס הוסיף בנאדו: "הוא המשיך את היכולת הטובה מהמשחק מול בני יהודה. הוא היה בתקופה פחות טובה וחוזר לעצמו בשלושת המשחקים האחרונים. מכבי חיפה יכולה לשחק טוב יותר ולהראות איכות. אני מצפה מהשחקנים ליותר, נראה את חיפה משתפרת ואני לא מסתפק בזה. צריך להביא את הקבוצה למקום אחר". על גוזלן הוא אמר: "הוא היה טוב מאוד היום ואם ימשיך ככה, הוא ירוויח את המקום שלו".

במשחק נכח מאמנה של וולין לוצק, קבוצתו האוקראינית של גל שיש, שהגיע לצפות באנדריי פיליאבסקי. המאמן, ויטלי קברציאני, הגיע בליווי הסוכן בוריס נורמן לאחר שקיבל משיש המלצות לגבי בלם חיפה והוא יחליט בקרוב האם הוא מעוניין בשחקן.

מאמן קרגאנדי, ויקטור קומיקוב, סיכם: "לפעמים היינו דומיננטיים ולפעמים חיפה הייתה. בכדורגל, אם לא מבקיעים אז סופגים. בכל ששת המשחקים פתחנו טוב ובסוף כשלנו. יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד ולשפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully