וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן: העבודה הקשה של מכבי תל אביב גוררת הישגים

12.12.2013 / 23:03

הראש של סוזה והצהובים אולי היה כבר בדרבי, אבל מכבי תל אביב הסתדרה גם עם בורדו והוכיחה שעבודה קשה וניהול נכון אלו דברים שגוררים הישגים. שלום תקווה מברך מועדון שראוי להיות בשלב הבא של הליגה האירופית

מכבי תל אביב הגיעה הערב לבלומפילד, וידעה שכמעט כל תוצאה תעלה אותה לשלב הבא. הצהובים מן הסתם הגיעו בתחושה טובה מאוד למשחק, אבל התחושה הזו – התקווה והרצון שהשריקה לסיום תגיע ויהיה אפשר לחגוג את ההעפלה - היא שגם פגעה קצת ביכולת שלהם הערב מול בורדו. מכבי אמנם שלטה בקצב המשחק לכל אורכו, ואף ניצחה 0:1, אבל היתה די בינונית. יותר מזה, היא כמעט שלא איימה על השער.

גם סגל השחקנים של בורדו, הרכב מחליפים שחלקם הופיע היום לראשונה, היקשה על מכבי תל אביב. בדרך כלל שחקנים מחליפים מגיעים נחושים יותר, כדי להוכיח ולהראות את הרצון שלהם להתקדם. בורדו לא הציגה כדורגל גדול, לא הפגינה יכולת גבוהה, אבל היתה ממושמעת טקטית, נלחמה ולכן גם הקשתה על מכבי.

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בורדו ועלתה לשלב הבא בליגה האירופית

סוזה: "עשינו הישג מדהים, גאה להיות חלק מזה"

נאפולי, טוטנהאם, פיורנטינה או שוב באזל?

המספרים של שלב הבתים

שלב הבתים של מכבי, אלבום מיוחד

אוסקר גרסיה בראיון: "רק כשעזבתי הבנתי כמה שיניתי את ההיסטוריה של מכבי"

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאמן של מטרות. סוזה/ברני ארדוב

יכולנו לראות שלא רק שחקני מכבי תל אביב חיכו לשריקת הסיום על מנת להרגיש את תחושת ההעפלה לשלב הבא של מפעל אירופי – דבר שהמועדון הצהוב מעולם לא חווה; במהלך המחצית הראשונה, כשמכבי לא היתה טובה בחלק ההתקפי, נמנע המאמן פאולו סוזה מלבצע שינויים תפקודיים בתוך המערך, שינויים שישפיעו על מהלכי הקבוצה באזור השער של בורדו. גם החילופים הפנימיים של הפורטוגלי במחצית הזו התרכזו יותר בשליטה במרכז השדה ובמניעת כל אפשרות מבורדו להפתיע אותו. וגם במחצית השנייה, ראינו עד כמה ביצוע החילופים של המאמן הם למען השגת המטרה. סוזה הוא בהחלט מאמן של מטרות, ראינו זאת לפני מספר ימים בטדי – איך שינה מערך כדי להשיג תוצאה; ראינו זאת גם הערב, ובהחלט אפשר לומר שהוא הראשון במכבי תל אביב שנמצא כבר עם הראש בדרבי.

אני רוצה לברך את מכבי תל אביב. לא רק על ההפעלה לשלב הבא אלא על הדרך שבה הצהובים השיגו את הכרטיס הנכסף. מכבי סיימה בכבוד רב במקום השני בבית, לאחר ניצחון מבריק על מוליכת הבית פרנקפורט. לא רק מכבי תל אביב יכולה להתגאות בהישג הזה אלא כל הכדורגל הישראלי, שנהנה וייהנה מהיכולת ומההישג. אני חושב שזה מוכיח עד כמה עבודה קשה, סדר וניהול נכון אלו דברים שגוררים הישגים. מכבי עבדה ועמלה קשה מאוד בשנתיים האחרונות כדי להגיע למעמד המכובד הזה, וכל אחד ואחד במערכת בהחלט ראוי להערכה.

קווין אולימפה שוער בורדו מול ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתבקש שגם מכבי תשיג את הכרטיס הנכסף. זהבי/ברני ארדוב

אין ספק שלאחר שמכבי חיפה והפועל תל אביב הצליחו להגיע להישג המכובד, היה יותר ממתבקש שגם קבוצה בסדר גודל של מכבי תל אביב תיכנס למועדון המצומצם. מה שנותר זה לאחל להם בהצלחה, ולקוות שהמועדון יביא כבוד לכולנו.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully