וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס ריינג'רס בחרה את ראסל ווילסון בדראפט

12.12.2013 / 18:42

הטקסאנים לקחו מקולורדו את הקוורטרבק של הסיהוקס ב-Rule 5 דראפט והוא עשוי להגיע לאימוני האביב שלהם. ברתולו קולון במטס, הליגה תאסור על התנגשויות בבסיס הבית

עוד כמה שבועות תצא סיאטל לפגרה. לפי איך שהסיהוקס נראים כרגע, אולי זה יקרה רק אחרי הסופרבול, אבל בכל מקרה, יכול להיות שלקוורטרבק של הקבוצה, ראסל ווילסון, עוד יהיה מה לעשות בזמן הפנוי.

קבוצת הבייסבול של טקסס, הריינג'רס, בחרה באופן מפתיע בווילסון בדרפאט של ה-Rule 5. הדראפט, שמסיים את סבב פגישות החורף, נועד לאפשר לקבוצות לקחת שחקנים שלא זוכים להזדמנות במייג'ורס ושייכים למועדון אחר. בדרך כלל הוא עובר ללא כותרות, אבל הפעם הריינג'רס החליטו להשקיע 12 אלף דולר ולקחו את ווילסון מקולורדו רוקיז. לריינג'רס ברור שהשחקן, שהופך לכוכב NFL, לא צפוי לעבור לקריירת בייסבול, אבל הם אמרו שהם רוצים אותו כחלק מהמועדון והוא אף עשוי להגיע לאימוני האביב, שיצאו לדרך בתום עונת הפוטבול.

ווילסון הוא שחקן בסיס שני ובדראפט 2010 נבחר על ידי הרוקיז בסיבוב הרביעי. הוא גם נבחר על ידי בולטימור אוריולס אחרי התיכון, בסיבוב ה-41 של דראפט 2007, אבל בחר לשחק בנורת' קרוליינה סטייט. בתור שחקן קלאס A ווילסון סיים עם 22.9 אחוזי חבטה וחמישה הומראנים בעונות 2010 ו-2011. אגב, בדראפט של Rule 5 ב-1998, הריינג'רס בחרו את הרץ האחורי ריקי וויליאמס.

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. רויטרס
איך אתה עם המחבט, ראסל?/רויטרס

* היאנקיז הם אחת הקבוצות הכי פעילות בשוק, אבל בינתיים הם דחו עסקה. לאחר שהפסים כבר הנחיתו שני כוכבים בדמות ג'ייקובי אלסבורי וקרלוס בלטראן, סינסינטי הציעה להם לקחת את שחקן הבסיס השני והאולסטאר ברנדון פיליפס תמורת האאוטפילדר ברט גרדנר, אולם הקבוצה מניו יורק סירבה.

* המטס ממשיכים להתחזק אף הם וצירפו לסגל את המגיש הוותיק ברתולו קולון עם חוזה לשנתיים תמורת 20 מיליון דולר. קולון בן ה-40 כיכב במדי אוקלנד בעונה שעברה וסיים עם מאזן של 6:18 ו-ERA של 2.65. הוא צפוי לתפוס את מקומו של מאט הארווי, בעוד הכוכב הצעיר יחמיץ את העונה הקרובה ככל הנראה לאחר שעבר ניתוח טומי ג'ון.

* ל-MLB נמאס מפציעות של שחקנים והליגה החליטה לאסור על התנגשויות בבסיס הבית בין התופס לשחקן שרץ לעברו. החוק החדש יתחיל ככל הנראה בעונה הבאה ואם לא, בעונה שאחריה לכל המאוחר, כך פירסם באסטר אולני מ-ESPN. על פי החוקים החדשים, לתופסים אסור יהיה לחסום את הבסיס בגופם, לרצים אסור יהיה להתנגש בהם והשופטים יורשו להשתמש בהילוכים חוזרים במקרי מחלוקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully