וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: מנגה עדיין לא החלים

12.12.2013 / 15:28

בקבוצה יעדיפו שלא לסכן את החלוץ שקיבל הנחיה לנוח. בדש אמור לקבל את ההזדמנות במקומו. בכר מתלבט לגבי ההרכב

one

שחקנה של עירוני קרית שמונה דויד מנגה ייעדר גם מהמשחק הקרוב מול בני יהודה לאחר שעדיין לא החלים מהפציעה בשריר האחורי והצוות הרפואי הורה לו לנוח שבוע נוסף. בקרית שמונה קיוו מאוד שמנגה ישוב כבר בשבת, אך כעת מתברר כאמור כי הכאבים עדיין לא חלפו ובקבוצה מעדיפים שלא לסכן אותו יתר על המידה.

ללא מנגה נראה שברק בכר החליט לתת לברק בדש את ההזדמנות בהרכב ואחרי תקופה ארוכה החלוץ תורגל לאורך השבוע האחרון כשחקן הרכב. בקבוצה אף הוציאו היום (חמישי) הודעה לפיה הם לא ישחררו את בדש עד לסיום העונה לאור העובדה שהשחקן היה מאוכזב מאוד ממעמדו ואף שקל את עתידו במועדון.

שחקן עירוני קרית שמונה דויד מנגה מאוכזב. קובי אליהו
קיבל הוראה לנוח. מנגה/קובי אליהו

מלבד בדש, נראה שבכר עדיין לא החליט על ההרכב כשעל פי האימון היום נראה כי הוא מתלבט מאוד בין חן דילמוני לדושאן מאטוביץ' בעמדת המגן השמאלי. גם בקישור בכר מתלבט מאוד כשמידאונגאס פנקה עשוי לרדת לספסל. אחמד עאבד שנמצא בכושר מצוין צפוי לפתוח גם הוא, אך בשלב זה עדיין עשויות להיות הפתעות. "אין הרכב בשלב זה וזה בטוח", אמר אחד השחקנים. "לפי האימונים השבוע, ברק עדיין לא החליט, כל הזמן תורגל משהו אחר אבל זה לא משנה מי יהיה או לא יהיה בהרכב, אנחנו פשוט חייבים לנצח את בני יהודה ולהתחיל להיצמד לצמרת".

בעניין אחר, בקבוצה החליטו להיענות לבקשת האוהדים ונרתמו למבצע התרמה ענק המתקיים להצלת חייו של יניב בן ברוך, אחד מאוהדי הקבוצה שסובל ממחלה קשה וזקוק לטיפולים דחופים בחו"ל שעלותם מוערכת בכמיליון שקלים. אנשי המועדון כולל השחקנים תרמו כבר לעניין כאשר בקרית שמונה ביקשו מאוהדיה לתרום לחשבון בבנק הדואר שמספרו 32514793 שנפתח לטובת איסוף תרומות לטיפולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully