וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים של בית"ר נתקעו בשלג, וערכו אימון נפרד

12.12.2013 / 10:27

אייס קרים, בנגורה, מולמו, ז'ונס, אליחן, טונייס וסיידוף נעדרו בגלל השלג, והצטרפו מאוחר. רוני לוי הציג דיסקים של בארסה

one
שלג במתחם האימונים של בית"ר ירושלים בית וגן. נועם מושקוביץ
מתחם בית וגן מושלג, היום/נועם מושקוביץ

בבית"ר ירושלים רוצים לעצור את רצף ההפסדים כבר במשחק הקרוב בדוחא בשבת הקרובה נגד בני סכנין, או כמו שאמר אחד מאנשי הקבוצה הבוקר (חמישי): "יש הרבה שלג בירושלים. אפשר יהיה לעבוד על איך לעצור את הכדור הזה".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. מור שאולי
מנסה לייצר ביטחון אצל השחקנים. רוני לוי/מור שאולי

אבל כנראה שבשלב זה בית"ר לא תהיה בירושלים היות ואימון הקבוצה הבוקר הועבר לנס ציונה בשל מזג האוויר. מחר תצא הקבוצה לבית מלון בנתניה ותשהה שם בסוף השבוע ובשבת בצהריים תצא לסכנין. מי שהגיעו לאימון מאוחר הם השחקנים הזרים אייס קרים, טטה בנגורה, לנדרי מולמו, בריאן ז'ונס ואנדרס טונייס, כמו גם צחי אליחן ושוער המשנה אוהד סיידוף. כל השבעה הגיעו רק ב-14:00 לאימון וקיימו אימון נפרד מכיוון ששאר הקבוצה כבר סיימה להתאמן. בבית"ר חוששים שהשחקנים לא יוכלו לחזור לירושלים בעקבות השלג הכבד ולכן נבדקת אפשרות לשכן אותם בבית מלון באיזור המרכז. אחד השחקנים: "אי אפשר היה לתרגל משהו משמעותי בלי כל כך הרבה שחקנים".

שלג במתחם האימונים של בית"ר ירושלים בית וגן. נועם מושקוביץ
כנראה שלא ממש יתאמנו פה בתקופה הקרובה. בית וגן/נועם מושקוביץ

המאמן רוני לוי עובד עם השחקנים על טקטיקה ועמידה נכונה ואף הראה אתמול קטעים מהמשחק נגד מכבי תל אביב ואף החמיא על חלק מהדברים שראה במשחק. במהלך האימון היום, רוני לוי נתן לשחקנים לצפות בקטעים ממשחקיהן של של רובין קאזאן, אינטר וברצלונה , קטעים שעסקו בעיקר בכל הנוגע לסגירה נכונה של שחקני הקישור וההגנה וצמצום המרחקים בין השחקנים. נראה כי לוי מנסה לייצר ביטחון אצל השחקנים ולחזק אותם אחרי ארבעה הפסדים רצופים. בתוך כך, יגאל אברהמי מונה למאמן הכושר של הקבוצה.

שלג במתחם האימונים של בית"ר ירושלים בית וגן. נועם מושקוביץ
בית"ר נדדה לנס ציונה. המתחם בבית וגן/נועם מושקוביץ

אתמול החל לוי בשיחות אישיות עם שחקני ההגנה של הקבוצה, ביניהם ניסו קפילוטו, אלי דסה ואנדרס טונייס, והבהיר להם מה הוא מצפה מהם וכיצד היה רוצה לראות אותם עומדים בקו אחד ושומרים על מרחקים קצרים משחקני הקישור. לוי גם העיר לכל אחד באופן אישי על מה שראה ממנו. קפילוטו עצמו תורגל אמש בקישור האחורי כאשר טל כחילה תורגל כבלם לצידו של אנדרס טונייס.

נראה כי אם קפילוטו יפתח, יהיה זה לצידם של אופיר קריאף ושי חדד כאשר בחלק הקדמי ישחקו אבירם ברוכיאן, בריאן ז'ונס ואיציק כהן. יחד עם זאת, גם סינטאיהו סלליך ודוד רביבו נמצאים בתמונת ההרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully