וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: דג'אני עשוי לעזוב אם יגיע קשר נוסף

12.12.2013 / 10:18

בקבוצה עובדים לקראת חלון ההעברות. בוזגלו: "הדרבי בשני? קודם רעננה, ואז טבעי שהראש יהיה בטלוויזיה". לוגסי מועמד

one

הדרבי התל אביבי ביום שני יוכל להפוך את הפועל באר שבע לאלופת הסיבוב הראשון. הקבוצה של אלישע לוי צריכה לנצח את הפועל רעננה, ואז להחזיק אצבעות לאדומים בדרבי בתקווה להרים עוד קצת את רף הציפיות ממנה העונה. על פי האימונים השבוע, אלישע לוי לא מתכוון לשנות את ההרכב וזה אומר שלוטם זינו וגל אראל יפתחו בחלק האחורי וקובי דג'אני יפתח על הספסל.

על פי ההערכות, דג'אני יבקש לעזוב את הקבוצה אם יגיע שחקן נוסף בעמדה שלו. העובדה שהקשר, שרגיל לשחק בהרכב בשנים האחרונות סופסל לאחרונה, עשויה לפגוע עוד יותר בדקות המשחק שלו אם יגיע קשר עושה משחק שיתחרה עם אראל וזינו על מקום בהרכב. גם עתידו של ניקולאס פלצ'וק לא ברור. הקשר קיבל לאחרונה מסרים ממספר קבוצות שרוצות אותו. אם יגיע שחקן נוסף לחלק הקדמי, גם הוא עשוי לעזוב. בכל מקרה, נראה כי באר שבע תחתים שחקן רכש אחד בלבד, כך שרק אחד מהשניים צפוי לעזוב. שמו של משה לוגסי, שלא מקבל דקות במכבי תל אביב והיה מועמד להגיע בקיץ, עלה. גם הקשר השבדי מאוריסיו אלבורנוס עדיין מועמד.

קובי דג'אני שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נדחק לספסל. קובי דג'אני/ברני ארדוב

מאור בוזגלו, מלך הבישולים של ליגת העל עד עכשיו (חמישה), דיבר על חשיבות המשחק מול רעננה, וגם על הדרבי ביום שני.
"העפלה למקום הראשון תהיה היסטוריה מבחינתנו? לא יודע אם אנחנו מסתכלים על לעשות היסטוריה או לשבור שיאים. מה שחשוב לנו זה לשמור על יציבות לאורך זמן ואני חושב שאנחנו מוכיחים מדי שבת שזה לא מקרי שאנחנו בצמרת", אמר מאור בוזגלו שנכח בהשקת חנות המותג le coq sportif" בעיר. בכנות, על הנייר זה נראה כאילו זה משחק שאנחנו הולכים לנצח בקלות, אבל אנחנו יודעים שזה מבחן גדול עבורנו. זה יהיה משחק ממש לא פשוט. נסתכל על עצמנו, אם ננצח, אז ברור שנהיה ביום שני עם הראש בטלוויזיה. זה טבעי".

"כאחד שחווה את הדרבי, אין ספק שבתקופה הנוכחית של מכבי, היא נמצא בכושר מצוין", ענה הקשר בהתייחס למשחק הקרוב. "גם כקבוצה וגם מבחינת ההתנהלות, מכבי זה מועדון אירופאי לכל דבר. הפועל תל אביב בתקופה פחות טובה, כדורגל פחות טוב, אבל בדרבי הכול יכול להיות. אני בטוח שיהיה משחק מאוד אמוציונאלי. כרגע, אנחנו פחות עם העיניים לשם. קודם רוצים לנצח את רעננה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
"אני הולך ומשתפר". מאור בוזגלו/אדריאן הרבשטיין

"אני באמת מרגיש מצוין, בכושר משחק יוצא מן הכלל. ההתחלות תמיד קשות ולא משנה איפה אתה נמצא", התייחס בוזגלו לכושר בו הוא נמצא. "כששחקן חוזר מאירופה אחרי תקופה ארוכה בגלל פציעות, כאלה שיש שחקנים שלא חזרו מהם, אנשים לא מסתכלים על זה ורוצים תוצאות. לא חושב שפתחתי לא טוב את העונה, אבל אני כן הולך ומשתפר. במה אני צריך להשתפר? גם מבחינת ניצול מצבים וגם מבחינת חדות, למרות שאני חושב שאני די חד עכשיו, אבל חשוב יותר שכל הקבוצה תשתפר. ככל שאשחק יותר, כך אני גם ארגיש יותר טוב ואביא את היכולות שלי לידי ביטוי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתכוננים לשינויים בסגל. רחמים, אלישע לוי וביטון בהשקת החנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully