וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: השיא עוד לפניו

12.12.2013 / 11:33

דנבר כבר בפלייאוף וכעת היא מסתערת על שבוע החופש ופייטון מאנינג, על שיאי הליגה. בתור התחלה, סן דייגו ופיליפ ריוורס מגיעים לביקור מעניין במייל היי סיטי (ו', 3:25)

דנבר (2:11) - סן דייגו (7:6), בין חמישי לשישי, 3:25

בשבוע שעבר, אחרי עוד תצוגה מוחצת מול טנסי, הבטיחו הברונקוס מקום בפלייאוף. עכשיו הם מתקדמים לקראת המטרות הבאות. ניצחון ביתי על הצ'ארג'רס ייתן להם מאזן ביתי מושלם העונה ואם קנזס סיטי תפסיד ביום ראשון, גם את ה-AFC מערב באופן רשמי. אם גם הצ'יפס וגם סינסינטי יפלו בראשון, דנבר תזכה בשבוע החופש.

פייטון מאנינג דנבר ברונקוס. Elise Amendola, AP
מה הוא עוד מכין לנו? פייטון/AP, Elise Amendola

מעבר לכל החישובים, ניצב פייטון מאנינג. שלושה משחקים נותרו לקוורטרבק האדיר של הברונקוס בעונה הסדירה ורגע לפני שהוא נכנס לעוד פלייאוף כפייבוריט ללכת עד הסוף ואולי הפעם גם לזכות בטבעת לשם שינוי, פייטון יכול לשבור לא מעט שיאי ליגה היסטורים בשבועות הקרובים. מול סן דייגו, אותה אחת שהעיפה אותו פעמיים מהפלייאוף כאשר היה באינדיאנפוליס, יכול להיות מקום מצוין להתחיל. פייטון רחוק חמישה טאצ'דאונים בלבד מה-50 שקבע טום בריידי ב-2007, המהווים שיא ליגה.

לברונקוס יש כמובן את התקפת המסירה הפרודוקטיבית מכולן והם ניצחו 20:28 בסן דייגו במפגש הראשון בין הקבוצות העונה, לפני חודש. מנגד, הגנת המסירה שלהם רק במקום ה-29 בליגה ומול פיליפ ריוורס, שבעצמו נמצא בכושר פנטסטי, זה לא יהיה פשוט. אם מזג האוויר יאפשר זאת, צפו להרבה מאוד יארדים, כאשר בשניים משלושת השבועות האחרונים שלהם, הצ'ארג'רס שמו 41 ו-37 נקודות בניצחונות על הצ'יפס ועל הג'איינטס ומנגד, דנבר לא ירד מרף 27 הנקודות העונה.

ההימור: אין סיכוי שפייטון יפסיד במשחק כזה. דנבר, ובגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully