וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: מחזור חורפי בסוף השבוע

12.12.2013 / 8:00

המחזור השני: בחמישי, רמת השרון מארחת את הליונס, הקינגס מול כוכבי הצפון. בשישי, חיפה-סייברס. בשבת, רחובות-באר שבע

סוף השבוע הסוער שצפוי יביא עימו את המחזור השני בליגת הפוטבול הישראלית ואולי גם אצלנו, ממש כמו שקרה ב-NFL ביום ראשון החולף, ייאלצו השחקנים להתמודד עם תנאי מזג האוויר הלא פשוטים שמחכים. בחמישי יתקיימו שני משחקים, כאשר רמת השרון תארח את ירושלים ליונס ואילו הקינגס ימתינו בבירה לכוכבי הצפון. בשישי, חיפה מול תל אביב סייברס ואילו בשבת, רחובות נגד באר שבע.

משחק פוטבול ישראלי. מגד גוזני
איך ישפיע מזג האוויר?/מגד גוזני

רמת השרון האמרס (0:0) - ירושלים ליונס (1:0), חמישי, 20:30, רמת השרון

המארחת היא הקבוצה היחידה שלא שיחקה במחזור הפתיחה והיא תפגוש את הליונס, שינסו להתאושש מהתבוסה שספגו מהרבלס בשבוע שעבר. ירושלים תהנה מחזרתם של המאמן יונה משען ובנו, אחד מכוכבי הקבוצה, אפי. ההאמרס יזכו להזדמנות מהירה להוכיח את כוחם מול יריבה חזקה.

ירושלים קינגס (1:0) - כוכבי הצפון (0:1), חמישי, 21:00, קראפט

הקבוצה מהבירה, שהפסידה בדאבל הדר בירושלים לפני שבוע, זוכה לעוד משחק ביתי ותקווה לנצל אותו על מנת להשיג את הניצחון הראשון שלה העונה. מנגד, היריבה מהצפון מחפשת את רצף הניצחונות הראשון בתולדות המועדון לאחר שבמחזור הפתיחה השיגה ניצחון דחוק על רחובות.

חיפה אנדרדוגס (1:0) - תל אביב סייברס (0:1), שישי, 10:00, קרית ים

הסייברס הרשימו מול באר שבע ולא ספגו נקודה במשחק פתיחת העונה, חיפה לעומת זאת, לא עמדה בפרץ והפסידה באוניברסיטה לפיונירס. האנדרדוגס צריכים להוכיח את כוחם מול הקבוצות הטובות של הליגה, תל אביב תשמח להבהיר כבר מעכשיו שהיא אחת מהן.

רחובות סילברבקס (1:0) - באר שבע בלאק סווארם (1:0), שבת, 20:30, רמלה

משחק בין שתיים ממפסידות המחזור הראשון. הסילברבקס הפסידו משחק צמוד מול כוכבי הצפון ועדיין מחפשים ניצחון בכורה של המועדון, הקבוצה מבירת הנגב הובסה נגד הסייברס ולא רוצה להישאר מאחור בשלב מוקדם כל כך של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully