וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יובל אבידור הורחק ממשחק אחד

11.12.2013 / 16:01

החלוץ המורחק יחמיץ את המשחק נגד מכבי פ"ת. יואב כץ ערך שיחה טרנס-אטלנטית עם השחקנים. פרננדס עשוי לחזור להרכב

one

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ הפתיע היום (רביעי) את שחקני הקבוצה כשערך להם אסיפה מיוחדת באמצעות המחשב. כץ, ששוהה במקום מגוריו בארצות הברית, מודאג ממצבה של הקבוצה ומשרשרת ההפסדים הנוכחית ובצעד חריג ערך לשחקנים אסיפה מיוחדת.

הבעלים לא הרבה לדבר ועבר שחקן שחקן כשהוא שואל אותו מה לדעתו צריך לעשות כדי לצאת מהמצב בו נמצאת הקבוצה. לבעלים ענו השחקנים שנחשבים לבכירים בקבוצה ורובם הבהירו לו שאין מה להיכנס לפאנקיה מיותרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערך שיחה טרנס אטלנטית. יואב כץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"צריך להפגין יותר מחוייבות, זו ליגה מאוד שוויונית ואנחנו צריכים לעשות הכל כדי לחזור לנצח", נאמר לבעלים באותה שיחה חריגה.

בינתיים בצד המקצועי, לא ברור באיזה הרכב יפתח שלומי דורה כאשר מהראן לאלה עשוי לחזור להרכב כמו גם דריו פרננדס. אגב, פרננדס מודע לדיבורים שבבית"ר ירושלים בוחנים את האפשרות להחזירו אך בסביבתו אמרו שהוא אינו מתעסק בזה כלל. "דריו שחקן של הפועל חיפה, יש לו חוזה והוא כולו מחוייב למועדון הזה, הוא כלל לא מתעסק בבית"ר". אמרו בסביבת השחקן. מי שעשוי לחזור לראשונה לסגל מאז פציעתו הוא הקשר דלה ימפולסקי שממשיך בשיקום שלו.

בתוך כך, יובל אבידור ספג הרחקה מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ממשחק אחד בעקבות הרחקתו בשבת האחרונה במשחק נגד הפועל באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully