וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "מעניין כמה אנשים ייצאו מהבית ב-10 בלילה"

11.12.2013 / 15:27

מאמן מכבי חיפה מקווה לסיים עם ניצחון מול קרגאנדי ויודע: "באירופה משחקים בתנאים האלה". אדרי יפתח בשער, טואטחה בקישור, אנדלובו בסגל (ה', 22:00, ספ'1, ספ' 1 HD)

מכבי חיפה תסיים מחר (חמישי) את הקמפיין שלה בשלב הבתים בליגה האירופית, כשתתמודד ב-22:05 (ספורט1, ספורט1HD) עם שחטאר קרגאנדי הקזחית. במסע הלא מוצלח צברו הירוקים שתי נקודות בלבד בחמישה משחקים, עם ארבעה שערי זכות.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מקווה לסיים בטעם טוב. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

"לכל משחק יש חשיבות, גם אם אין סיכוי לעלות", אמר המאמן אריק בנאדו, "כל משחק לגיטימי, ושחקנים והקבוצה יכולים להרוויח כסף, לכן זה חשוב לנו. אנחנו מקווים לנצח ומגיעים ברמת מוכנות טובה. המטרה שלנו היא לקצור ניצחון בבית הזה".

על היריבה אמר בנאדו: "אנחנו יודעים שיש להם מצבים נייחים מאוד מסוכנים, הם נותנים לזה דגש מאוד חזק במשחק. היה לנו קשה להתמודד עם זה בקזחסטן, אבל אפשר להתגבר על זה".

דינו אנדלובו עם סרי פלאח שחקני מכבי חיפה מתאמנים. אדריאן הרבשטיין
התאמנו תחת הכפור הכבד. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

לגבי הסירוב שלו להגדיר את הקו שלו כרוטציה בסיום המשחק האחרון, לנוכח השינויים הרבים שהוא מתכנן בהרכב לקראת משחק חסר חשיבות הוסיף המאמן: "הגדירו את זה כשחצנות . כל שחקן הוא לגיטימי. לפעמים יש שינויים שאני חושב שהם נכונים, לפעמים זו מנוחה לשחקן. לא אוהב לקרוא לשחקן כזה או אחר שחקן ספסל. שחקן צריך לספק את הסחורה. מחר יהיו שינויים, נכון. אבל אנחנו קבוצה. יש שחקנים שמשחקים פחות, אבל לקרוא לזה רוטציה? לא רואה זה כך".

על שאלת הרכש הצפוי להגיע לקבוצה השיב המאמן: "כרגע לא קורה כלום. אם יהיה מה להודיע, נודיע. כרגע אין חדש".

ואיך נערכים למזג האוויר? "נקווה שלא יהיה סוער מאוד בעשר בלילה. מעניין כמה אנשים יצאו מהבית בשעה כזו. אי אפשר לדעת מה יהיה. באירופה משחקים בשלג. זה משחק פיזי, מהיר, משחק של טעויות, ואנחנו צריכים לנצל את הטעויות של היריבה".

אלעד גבאי, אריק בנאדו מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"כל רגע אני רוצה להוכיח". גבאי לצידו של בנאדו במסיבת העיתונאים/אדריאן הרבשטיין

המגן אלעד גבאי אמור לפתוח לאחר שנטל חלק בשלושה משחקים בלבד עד כה העונה: "כשאתה מגיע למכבי חיפה, אתה לוקח את זה בחשבון", אמר השחקן, "אני פה בשביל מכבי חיפה. כל רגע אני רוצה להוכיח. שואף לשחק כמה שיותר, אבל אנחנו השחקנים מוכרחים להילחם למען האגודה והמאמן. לא מתייחס לשמועות על עזיבה. בשנה שעברה בינואר הייתי חתום בחצי ליגה ואני מקווה להיות כמה שיותר במכבי חיפה".

אצטדיון קרית אליעזר. אדריאן הרבשטיין
מזג אוויר לא נעים בכלל. אצטדיון קרית אליעזר, היום/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו כבר תרגל אתמול את ההרכב הראשון וערך מהפכה כשכל שחקני הספסל יעלו בהרכב: השוער אמיר אדרי יפתח במקום בויאן שראנוב. בהגנה יפתחו אלעד גבאי ושמואל שייימן כמגנים, כשאדין צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי יפתחו במרכז ההגנה. אחרי האחרון יעקוב מאמן וולין לוצק האוקראינית, ויטלי קברציאני, שקיבל המלצות משחקנו גל שיש. טאלב טואטחה הוסט לקישור כשלצידו שיחקו רן אבוקרט ועידן ורד. שמעון אבוחצירא (ימין) ואסמעיל ריאן (שמאל) תורגלו בכנפיים, מתחת לשובל גוזלן, כשגם שלומי אזולאי תורגל באגף שמאל לסירוגין. המשמעות של ההרכב הזה: אריק בנאדו ימשיך לשמור על יציבות במשחקי הליגה, וייתן מנוחה לשחקנים כמו סארי פלאח, אייל משומר, יניב קטן, רובן ראיוס ואלון תורג'מן לקראת רמת השרון.

בנאדו אמר לשחקנים באסיפה: "שחטאר קבוצה גבוהה מאוד, יש להם שני מגנים שתוקפים והם משחקים חמישה בהגנה, מה שמאפשר למגנים לעלות ביחד בהתקפות. במשחק הקודם עשינו נגדם דברים יפים בהתקפה. נמשיך לראות אותם ביום חמישי". אוהדים שירכשו עד מחר כרטיס למשחק הליגה נגד רמת השרון יוכלו לרכוש כרטיס למשחק מחר בעשרה שקלים בלבד. בנאדו פרסם את הסגל הסופי לקראת המשחק ממנו עולה שהבלם הצעיר אעיד חבשי יפתח על הספסל.

אנדריי פיליאבסקי עם אדין צוצאליץ' שחקני מכבי חיפה באימון. אדריאן הרבשטיין
באים לעקוב אחריו. פיליאבסקי, במרכז/אדריאן הרבשטיין

דינו אנדלובו שאמור לקבל בקרוב הודעה על שחרורו נכלל בסגל ועשוי להשתלב בהמשך הערב. בני יהודה רוצה מאוד את השחקן, ולמרות שבסגל שלה יש שישה זרים, החלוץ עשוי להגיע מכיוון שהיא מתכוונת לשחרר לפחות שניים מהם. במועדון עשו הפוגה בנוגע לדיבורים על שחקני הרכש במטרה להתרכז במשחק שעשוי להשפיע על הניקוד האירופי של המועדון. כזכור, שמותיהם של עומר דמארי וגילי ורמוט עלו, אבל הם עדיין לא שוחררו מהפועל תל אביב. המגעים בנוגע להעברת ויאם עמאשה לאדומים יחודשו כנראה רק בשבוע הבא.

הרכב משוער, מכבי חיפה: אמיר אדרי, אלעד גבאי, אדין צוצאליץ', אנדריי פיליאבסקי, שמואל שיימן, טאלב טואטחה, רן אבוקרט, עידן ורד, שמעון אבוחצירא, איסמעיל ריאן (שלומי אזולאי), שובל גוזלן.

דינו אנדלובו עם סרי פלאח שחקני מכבי חיפה מתאמנים. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה. אנדלובו עם חבריו לקבוצה/אדריאן הרבשטיין

כמו מכבי חיפה, גם לשחטאר קרגאנדי שתי נקודות בלבד ואפס סיכוי להעפיל לשלב הבא. אחת משתי הנקודות של היריבה הגיעו מול החיפאים, ב-2:2 בקזחסטן לפני כחודשיים.

הרכב משוער, שחטאר קרגאנדי: אלכסנדר מוקין, אלכסנדר סימצ'ביץ', סרגיי מאלי, ניקולה ואסילייביץ', אלדין דז'ידיץ', יבגני טראסוב, גדימינאס ויצ'יוס, רוג'ר קניאס, אנדריי פינונצ'נקו, גבורג גזריאן, סרגיי חיז'ניצ'נקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully