וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ליוסי אופיר: "חפש קבוצה"

11.12.2013 / 10:26

אחרי שחרור ג'וקיץ', הלוזונים ממשיכים לדלל את הסגל. במועדון אישרו: רוצים שוער. אפשרות: שוער זר יגיע במקום אברבנל

one

אחרי ששחררה אתמול (שלישי) את הבלם בויאן ג'וקיץ', במכבי פתח תקוה ממשיכים "לנקות" את הסגל כדי לפנות מקום בתקציב. הנהלת הקבוצה הודיעה לקשר יוסי אופיר לחפש קבוצה אחרת בחלון ההעברות בחודש ינואר וצפויה לשחרר שחקנים נוספים בשבוע הבא. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ג'וקיץ', אופיר ודני פרדה הם המועמדים העיקריים לעזוב בחודש ינואר. אופיר שותף העונה בחמישה משחקים בלבד, ארבעה מהם בהרכב. בעונה שעברה עזר לקבוצה לעלות ליגה כשנחשב לשחקן הרכב קבוע ותרם גם ארבעה שערים. לגבי פרדה, כרגע נראה שרק הצעה למכירת השחקן תוביל לשחרורו.

יוסי אופיר שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
בדרך החוצה. יוסי אופיר/ניב אהרונסון

במועדון אישרו הבוקר כי הם מחפשים שוער ולא פוסלים אפשרות לצרף שוער זר. אתמול גיששו במועדון אצל ברק לוי, אך לא ברור אם מכבי תל אביב תשחרר אותו. גם שמו של דני עמוס עלה. בפתח תקוה מתכוונים לצרף קשר במרכז השדה על חשבון אופיר. השמות שעלו: משה לוגסי ממכבי תל אביב וחסן אבו זייד, שבודק גם את האופציה של בני יהודה.

במועדון פנו למכבי חיפה כדי לבדוק האם ניתן לשאול את אנדריי פיליאבסקי, אך בחיפה הודיעו כי הם מעדיפים למכור אותו, מה גם שהיום תעקוב אחריו קבוצה מאוקראינה. מעמדו של הקשר האחורי זיטו לא ברור. הוא עשוי להיות משוחרר, אבל ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר המשחק מול הפועל חיפה. ההחלטה לגבי ויקטור מרעי תתקבל סמוך למועד ההעברות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully