וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "ריטאס תבוא להילחם על הכבוד שלה"

11.12.2013 / 8:59

בלו לא מתרשם מכך שהליטאים במקום האחרון. מכבי ת"א רוצה להתקרב להבטחת המקום הראשון (ה', 21:45, שידור חי באתר)

אחרי שחזרה למסלול הניצחונות בליגה עם 58:79 נגד מכבי ראשון לציון ביום שני, מכבי תל אביב התפנתה למשימה הבאה שלה" משחק הבית נגד ריטאס וילנה במחזור התשיעי והלפני אחרון ביורוליג (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות). הצהובים יערכו הערב את האימון המסכם ומקווים לנצח מחר ולהתקרב משמעותית להבטחת המקום הראשון בבית ד'. שון ג'יימס שהחלים מפציעה, יעמוד לרשותו של המאמן דייויד בלאט.

ריטאס מדורגת במקום האחרון בבית, עם מאזן של ניצחון אחד ושבעה הפסדים, אבל דיוויד בלו אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: ?אנחנו יודעים שקבוצות ליטאיות תמיד משחקות חזק יותר כשזה נוגע לכבוד שלהן, לכן זה משחק שנהיה חייבים לבוא מוכנים אליו. הם ישחקו חזק ויגיעו מוכנים. מה גם שיש חוקים שקובעים שהקבוצה מהמקום האחרון או הלפני אחרון אמנם מסיימת את הדרך ביורוליג, אבל מצטרפת לשלב הבא ביול"ב קאפ). לכן הם ירצו להמשיך לשחק טוב?.

בלו בתייחס גם לחזרתו של שון ג'יימס מפציעה ולניצחון על מכבי ראשון לציון: ? שון נראה טוב והוא גם מתאמן, אז נקווה שהוא יהיה מוכן ליום חמישי. טוב שניצחנו את ראשון לציון בפער גדול, זה היה ניצחון מהסוג שכל כך היינו זקוקים לו. שיחקנו טוב בהגנה, לקחנו ריבאונדים וזה היה ניצחון טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully