וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה גיששה אצל ברק לוי. ג'וקיץ' שוחרר

10.12.2013 / 11:18

במועדון שוקלים לצרף שוער נוסף. הבלם קיבל הודעה מוקדמת. לוזון לשחקנים: "כולכם במבחן. מי שלא יוכיח, יעזוב בינואר"

מכבי פתח תקוה גיששה אתמול אצל שוער מכבי תל אביב, ברק לוי. פניה ישירה נעשתה לנציגי השחקן, אך עדיין לא ברור האם מכבי תל אביב תסכים לשחררו. במקרה כזה, הקבוצה עשויה לשחרר את ניל אברבנל ולהשאיר את צחי גיגי כשוער נוסף.

בויאן ג'וקיץ' סיים את דרכו במכבי פתח תקוה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון החליטו לשחרר את הבלם, אך הבוקר מתברר כי החליטו להקדים את ההודעה ולא להמתין לחודש ינואר. ג'וקיץ' נלקח אתמול לשיחה וקיבל הודעה על ההחלטה לשחררו. בימים הקרובים הוא יפוצה ויחזור לארצו. הקבוצה פנתה למספר סוכני שחקנים וביקשה לחפש בלם זר במקומו.

שוער הנבחרת הצעירה ברק לוי. ברני ארדוב
לא ברור האם מכבי תל אביב תסכים לשחררו. ברק לוי/ברני ארדוב

לגבי עתידו של זיטו אין עדיין שינוי, משום שהמועדון עדיין לא הגיע איתו לסיכום על שחרורו. מלבד בלם, המטרה של ייטב לוזון היא לצרף גם קשר וחלוץ. חן עזריאל, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם לפני מספר שבועות, עדיין נמצא בקשר עם ראשי המועדון, אבל לפחות בשלב זה מעדיף לעבור לבית"ר ירושלים.

ייטב לוזון כינס את השחקנים לאסיפה בה אמר: "לא יכול להיות שהקבוצה תהיה עם סף שבירה נמוך. כולכם עומדים במבחן. כל שחקן שלא יוכיח את עצמו עד חודש ינואר, יעזוב". כזכור, בין השמות שהוזכרו כמועמדים לעזוב היו גם דני פרדה ויוסי אופיר. מאמן הנוער קובי רפואה החל את עבודתו כמאמן חלוצים והעביר אימון ראשון ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully