וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: דוב מאוד

10.12.2013 / 8:25

מזג האוויר היה קפוא, אבל ג'וש מקאון להט ועם ארבעה טאצ'דאונים הוא הוביל את הברס ל-28:45 גדול על הקאובויס

שיקגו (6:7) - דאלאס (6:7) 28:45

לשתי הקבוצות היה ברור שזה משחק שחייבים לנצח, אבל בעוד שיקגו נהנית מיכולת מצוינת של ג'וש מקאון כמחליפו של ג'יי קאטלר, הרי שטוני רומו צנח למאזן 16:11 בנובמבר לאורך הקריירה והקאובויס שוב ספגו תבוסה מחוץ לבית, הפעם בקור המצמית של עיר הרוחות. שיקגו ראש בראש עם דטרויט בצמרת ה-NFC צפון, קצת לפני גרין ביי. הקאובויס לעומת זאת, במשחק פיגור מפילדלפיה ועלולים לראות עוד פלייאוף מהבית.

ג'וש מקאון שיקגו ברס. Charles Rex Arbogast, AP
בונה לעצמו מעמד. מקאון/AP, Charles Rex Arbogast

המשחק דווקא התחיל טוב עבור האורחים. אחרי טקס לכבוד מייק דיטקה, שחולצתו נתלתה בסולג'ר פילד, דז בריאנט פתח עם טאצ'דאון. מקאון הגיב עם כדור לארל בנט באנדזון ועוד ריצה קשוחה פנימה בעצמו ואילו ג'ייסון וויטן איזן ל-14:14 באמצע הרבע השני. עשר שניות למחצית הגיע המהלך ששבר את דאלאס, כאשר מקאון זרק כדור שנראה אבוד, אבל נחת בדיוק בידיים של אלשון ג'פרי הנהדר, טאצ'דאון של 25 יארד ו-14:24 במחצית.

מכאן זה כבר הלך קל יותר. מאט פורטה תפס כדור באנדזון, ברנדון מארשל תפס את ההמרה וגם מייקל בוש השיג טאצ'דאון כדי לקבוע 14:42 גדול. קול ביזלי בתפיסה וג'וזף רנדל עם ריצה עוד צימקו עמוק בגארבג' טיים, אבל זה לא הפריע לשיקגו לחגוג במזג האוויר הקפוא.

מקאון סגר הצגה עם 27 מ-36, 348 יארד וארבעה טאצ'דאונים ללא איבוד. פורטה הנהדר רץ ל-102 יארד ותפס ל-73. מארשל תפס 100, ג'פרי 84. טוני רומו הסתפק ב-104 יארד וסיים עם שלושה טאצ'דאונים וללא איבוד, אבל רק ב-11 מ-20. הוא הוחלף בקייל אורטון, שמסר 40 יארד. דימארקו מארי רץ ל-146 יארד ללא הועיל ואילו שון לי, שרק חזר מהפציעה שגרמה לו להחמיץ חודש, נפצע שוב, הפעם בצוואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully