וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: רוי האלאדיי פורש

9.12.2013 / 19:06

"הדוק" חתם ליום אחד בטורונטו, בה שיחק לאורך מרבית הקריירה ויפרוש במדיה. האלאדיי זכה פעמיים בסיי יאנג. ג'ו טורה, טוני לה רוסה ובובי קוקס נבחרו פה אחד להיכל התהילה

רוי האלאדיי אחד המגישים הגדולים ביותר בליגת הבייסבול בעשור וחצי האחרונים, פורש ממשחק. האלאדיי, הידוע בכינוי "דוק", הוא שחקן חופשי וחתם ליום אחד בטורונטו, על מנת לפרוש במדיה כפי שעושים שחקנים וותיקים פעמים רבות. הוא שיחק בטורונטו בין 1998 ל-2009, אז עבר לפילדלפיה.

האלאדיי שיחק רק 13 משחקים בעונה החולפת בשל פציעה בכתף. הוא זכה פעמיים בסיי יאנג. הפעם הראשונה הייתה במדי הבלו ג'ייז ב-2003, אז סיים עם שיאי קריירה של 22 ניצחונות, 226 אינינגים ו-ERA של 3.25. הפעם השנייה הייתה ב-2010, במדי הפיליז, אז סיים עם 21 ניצחונות ו-2.44 ERA. באותה עונה הוא זרק למשחק מושלם מול המארלינס ובפלייאוף, בפתיחה הראשונה שלו בקריירה בפוסטסיזן, סיפק את הנו היטר השני בתולדות הפלייאוף, מול סינסינטי.

את הקריירה כולה סיים האלאדיי עם מאזן 105:203, כשהוא מגיש 2749 אינינגים ושליש ונחשב לאורך השנים לאחד המגישים העמידים ביותר בליגה. באליפות לעומת זאת, הוא לא זכה מעולם.

* ג'ו טורה, טוני לה רוסה ובובי קוקס, שלושת המנג'רים עם הכי הרבה ניצחונות בארבעת העשורים האחרונים בליגה, נבחרו כולם פה אחד להיכל התהילה של הבייסבול. כל אחד מהם ניצח למעלה מ-2,000 משחקים לאורך קריירת האימון העשירה שלו.

רוי האלאדיי פילדלפיה פיליז. AP
זמן לומר שלום. האלאדיי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully