וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע ברצועות לגרונקובסקי, שיא בועט לפרייטר

9.12.2013 / 1:08

מחזור ה-NFL המטורף: הטייט אנד מהפטריוטס קרע את ה-ACLוסיים את העונה. הבועט של דנבר רשם שער שדה מ-64 יארד, שיא ליגה. פציעת פיטרסון "לא רצינית"

על מה שקרה הלילה (בין ראשון לשני) ב-NFL אתם יכולים לקרוא כאן בהרחבה, במחזור משוגע שבו היו דברים פחות משמחים וכאלה שיותר משמחים.

נתחיל בבשורה המשמחת: שער שדה למאט פרייטר מדנבר ברונקוס מ-64 יארד - הבועט הראשון בהיסטוריה שעושה זאת. פרייטר עקף ביארד אחד שיא שאותו חלקו ארבעה בועטים, אחד מהם הוא ג'ייסון אילאם מהברונקוס, שעשה זאת במייל היי הישן ב-1998.

לסיקור המלא של משחקי הלילה

שחקן דנבר ברונקוס מאט פרייטר חוגג. AP
רגע היסטורי. פרייטר חוגג אחרי שהבקיע מ-64 יארד/AP

הבשורה העצובה מגיעה מכיוון רוב גרונקובסקי, הטייט אנד של ניו אינגלנד. גרונק מוכה הפציעות החמיץ את ששת השבועות הראשונים של העונה, ונפצע הפעם ברבע השלישי במשחק הניצחון 26:27 על קליבלנד. לאחר שעבר בדיקת MRI נקבע כי מדובר בקרע ב-ACL שישבית אותו עד תום העונה.

שחקן מפתח אחר שנפצע הוא אדריאן פיטרסון ממינסוטה, שיעבור MRI כדי לבדוק את חומרת הפגיעה בקרסולו. פיטרסון נטש את משחק ההפסד של מינסוטה 29:26 בבולטימור ברבע השני. "אני לא יודע עדיין במה מדובר", אמר השחקן, שלמרבה השמחה לא נזקק לקביים, "הצילומים הראו שלא מדובר במשהו רציני".

גם רג'י בוש מדטרויט לא נטל חלק בהפסד קבוצתו 34:20 בפילדלפיה. בוש היה בסימן שאלה לכל אורך השבוע בשל פציעת רגל, עלה לחימום ושם התברר שאינו יכול לשחק.

ווס וולקר מדנבר נפצע בראשו במחצית הראשונה במשחק מול טנסי ולא שב, לאחר שכבר סבל פעמיים מזעזוע מוח העונה.

רוב גרונקובסקי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. AP
לא כיף לו. רוב גרונקובסקי יוצא מהמגרש ומהעונה/AP
שחקן מינסוטה וייקינגס אדריאן פיטרסון. AP
לא נזקק לקביים. פיטרסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully