וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: סיכום המחזור הראשון

8.12.2013 / 16:24

הרבלס הביסו את ירושלים ליונס 22:83, פתח תקוה ניצחה בחוץ את הקינגס, כוכבי הצפון שרדו דרמה וגם הפיונירס חגגו

אחרי משחק הפתיחה בו גברה תל אביב סייברס על באר שבע בשבוע שעבר, המחזור הראשון של ליגת הפוטבול הישראלית הושלם בסוף השבוע החולף עם ארבעה משחקים נוספים. מורדי יהודה השיגו ניצחון ענק על ירושלים ליונס, 22:83. פתח תקוה ניצחה בחוץ את ירושלים קינגס 34:54, כוכבי הצפון שרדו דרמה מול רחובות עם 28:32 ותל אביב פיונירס גברו 22:46 על חיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתח תקוה נראית כמו קבוצה חדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ירושלים ליונס (1:0) - מורדי יהודה (0:1) 83:22

המשחק שפתח את הדאבל הדר באצטדיון קראפט אמור היה להיות מותח וצמוד, אולם הפך במהרה לחד צדדי לחלוטין. הרבלס הובילו בכל אלמנט של המשחק: התקפה, הגנה וקבוצות מיוחדות. זאיר האריס החזיר פעמיים את בעיטות הפתיחה לטאצ'דאונים וגם דני איסטמן עשה זאת פעם אחת. הליונס מצידם, איבוד לא פחות משבעה כדורים, ארבעה מחטיפות ועוד שלושה פאמבלים ואף סבלו משני סייפטי. הרבלס גם הוסיפו טאצ'דאון הגנתי עם פיק סיקס של מיכה בוקמן.

ירושלים קינגס (1:0) - פתח תקוה טרופרס (0:1) 54:34

במשחק השני של הערב בקראפט, האורחים מאם המושבות הגיעו על מנת להוכיח שהם לא אותה קבוצה שרשמה רק שני ניצחונות בשתי העונות האחרונות. הם עשו זאת בגדול ועם תצוגה התקפית יפהפייה בניצוחו של הקוורטרבק בוגר סטנפורד, גארט מור, שמסר לארבעה טאצ'דאונים ורץ לשניים נוספים, תוך שהוא לא מאבד אף כדור באוויר. הקוורטרבק של הקינגס, זק סומי, הציג משחק טוב בעצמו וסיים עם צמד באוויר וצמד על הקרקע ללא איבוד, אולם זה לא הספיק.

כוכבי הצפון (0:1) - רחובות סילברבקס (1:0) 28:32

המשחק הכי מותח של המחזור. רחובות חיפשה את ניצחונה הראשון בהיסטוריה, אבל לא הצליחה לחתום את המשחק למרות שהובילה, שש דקות לסיום. שתי טעויות קריטיות בקבוצה המיוחדת של רחובות במהלך פאנטים גרמו לטאצ'דאון אחד ישיר של המארחים ולדרייב נוסף שהחל ממיקום נפלא על המגרש והסתיים לבסוף בנקודות המכריעות של המפגש הזה. שי רוטבאום סיפק יכולת נהדרת בהגנה הירוקה עם 12 תיקולים, כולל 4.5 סאקים וטאצ'דאון הגנתי. בשורות האורחים היה זה הרץ עופר גולדשטיין שהתבלט עם 91 יארד וצמד טאצ'דאונים על הקרקע.

תל אביב פיונירס (0:1) - חיפה אנדרדוגס (1:0) 22:46

המשחק האחרון של המחזור נערך במגרש האוניברסיטה והפגיש שתיים מבין ארבע הקבוצות המקוריות של הליגה. אייזק ססלבסקי הוביל את המארחים לניצחון עם 122 יארד ושלושה טאצ'דאונים. מאט קאופמן מחיפה השלים 22 מתוך 36 מסירות, אבל גם סיים עם צמד איבודים וחיפה סבלה מהטעויות שלה והפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully