וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "בית"ר ירושלים זה המשחק הכי חשוב שלנו"

8.12.2013 / 7:53

בסכנין חגגו את הניצחון על רעננה ומסתכלים קדימה למפגש מול הבית"רים. פיראס מוגרבי: "מרקו מכין אותנו מצוין לכל משחק"

one

חגיגה גדולה נרשמה אמש (שבת) בקרב שחקני בני סכנין בסיום המשחק מול הפועל רעננה כשבמשך כמה דקות שרו שחקני הקבוצה בחדר ההלבשה. "יש אצלנו חגיגה גדולה כי אנחנו באמת נראים טוב ומרגישים טוב", אמר אחד משחקני הקבוצה, "אבל למזלנו יש לנו מאמן שהוא תמיד עם רגליים על הקרקע ואף פעם לא מתלהם יותר מדי. הוא יידע מהר מאוד להוריד אותנו חזרה".

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין לפני יוגב לרמן שחקן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
נכנס לכושר. מוחמד גדיר/ניב אהרונסון

בסכנין ממשיכים להיות מלאי מחמאות לשלישייה הקדמית שכוללת את פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת ומוחמד גדיר. "זו אולי השלישייה הכי קטלנית בארץ", אמר גורם בהנהלת המועדון והוסיף: "ידענו למה אנחנו מתעקשים על השלושה ולמה למרות הצעות מקבוצות אחרות עשינו הכל כדי לגרום להם להגיע אלינו". "אנחנו עובדים קשה אבל נהנים מאוד", אמר מוגרבי, אחד מהשלישייה המדוברת.

מוגרבי הוסיף: "מרקו מכין אותנו לכל משחק במיוחד וכמו שצריך אנחנו שמחים שאנחנו מחזירים על המגרש. יש לנו בינתיים עונה יוצאת מן הכלל אבל חייבים להמשיך ככה. אנחנו רוצים להתקדם כמה שיותר ולצבור נקודות ואז רק נוכל להסתכל למעלה. אנחנו מרגישים נהדר בתקופה הזו, כל השחקנים ביחד וכולם שמחים. בית"ר ירושלים זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה והלוואי שגם שם ניקח שלוש נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מרקו בלבול מאמן בני סכנין. ניב אהרונסון
מאמן בצמרת. מרקו בלבול/ניב אהרונסון

בסכנין מתכוננים למשחק מול בית"ר ירושלים כאשר במועדון מאמינים שהמגרש יהיה מלא אך יחד עם זאת מקווים מאוד שהמשטרה לא תציב שוב דרישות גבוהות שיעלו לקבוצה כסף רב כשכבר בימים הקרובים ידברו בהנהלת המועדון עם אנשי המשטרה בתקווה להגיע להסכמה על כוח שיטור סביר.

מי שממשיכים להיות מאוכזבים מאוד הם סאני ומרקו מרקובסקי וכפי שפורסם כבר לפני כשלושה שבועות בוואלה!ספורט בסכנין מעוניינים לחתוך את מרקובסקי בינואר כאשר גם סאני עשוי למצוא עצמו בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully