וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שבר קטן במרפק של דקל קינן, שגובס

7.12.2013 / 22:53

הבלם שנפצע בניצחון על בני יהודה יחמיץ את קרגנדי ונמצא בספק גם לרמה"ש. בנאדו: "היום ראינו את ראיוס האמיתי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה המשיכה את המומנטום החיובי שלה גם הערב (שבת), כשהשיגה ניצחון ליגה רביעי - הפעם 0:2 נינוח על בני יהודה, שהעלה את מניין הנקודות שלה העונה לעשרים - בסך הכל שש פחות ממכבי תל אביב. רובן ראיוס חגג צמד (49, 59), אולם החדשות הרעות מגיעות מכיוונו של דקל קינן. הבלם נפצע כבר בדקה ה-12, הוחלף במחצית ופונה לבית החולים שבר קטן במרפקו, וידו גובסה. לאחר מספר ימים קינן יוריד את הגבס, יעבור בדיקת MRI ורק אז תתקבל תמונה מדויקת יותר לגבי מצבו, כשבכל מקרה, יחמיץ את משחק הליגה האירופית שחטיור קרגנדי ביום חמישי ואדין צוצאליץ' צפוי למלא את מקומו. הבלם בספק גדול גם למשחק ביום שני מול רמת השרון ובמועדון מקווים שלא יצטרך להיעדר מספר שבועות.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם רובן ראיוס. יוסי ציפקיס
ארבעה ניצחונות רצופים. רובן ראיוס והחברים/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו: "השחקנים הביאו לשינוי, הם עלו יותר נחושים ואגרסיביים למחצית השנייה ועשו פעולות יותר איכותיות. אני מצפה שהמשחק שלנו יהיה יותר שוטף. אנחנו מסוגלים לשחק יותר טוב, וצריכים יותר שטף במשחק. אני מרוצה מהניצחון, נשתפר ונהיה יותר טובים בהמשך. זה ניצחון רביעי ברציפות וזה מבסס לנו את הביטחון. אנחנו בדרך הנכונה ועושים את הדברים נכון בתקופה האחרונה".

על יכולתו של ראיוס אמר בנאדו: "עברנו תקופה לא טובה כקבוצה וזה השפיע על כולם. היום ראיוס היה אינטנסיבי מהדקה הראשונה וכשהוא כזה אז הוא נראה טוב. אני מקווה שהוא ימשיך כך בהמשך. יש סגל של שחקנים וכולם לגיטימיים ובכל רגע נתון כל אחד מהם יכול לשחק".

רובן ראיוס עצמו הגיב לפרסומים שהופיעו היום ביוון, לפיהם הוא רוצה לעזוב, ואמר: "אני מרוצה מאוד בישראל, אין לי מושג מהיכן הגיעו הפרסומים. כל כולי למען מכבי חיפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יצא מהמשבר בגדול. אריק בנאדו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully