וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "שיחקנו מצוין, אני לא מסתכל על הטבלה"

7.12.2013 / 20:52

מאמן סכנין חגג את הניצחון ששמר את הקבוצה במקום השלישי. גדיר: "מגיע לנו". קורצקי: "לא אהבתי מה שראיתי"

one

זה כבר לא עניין מקרי: בני סכנין רשמה הערב (שבת) את ניצחונה השלישי ברציפות, כשהפעם גברה על הפועל רעננה המפתיעה 0:1 בחוץ. הקבוצה של מרקו בלבול המשיכה לבסס את מעמדה בצמרת הטבלה, ואף שמרה על המקום השלישי כשהיא נהנהת משער בודד בדקה ה-77 של מוחמד גדיר. רעננה לעומת זאת רושמת הפסד שני ברציפות, ונראה שהמומנטום הנהדר בו היתה קצת הולך ומתפוגג.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. ניב אהרונסון
יהיה הישג נהדר אם יצליחו להישאר בצמרת. בלבול/ניב אהרונסון

"שיחקנו מצוין", אמר מאמן בני סכנין, מרקו בלבול. "ניצחנו בצדק וזו תמיד הרגשה טובה. אני מרוצה ממה שאנחנו עושים וזה הגיע לנו". על המקום השלישי בו ממוקמת סכנין אמר המאמן: "אני לא מסתכל על הטבלה, יש לנו מטרות ברורות והשחקנים שלי עם הרגליים על הקרקע. אם נישאר גבוה, בשבילנו זה יהיה הישג אדיר עם התקציב הנמוך שלנו. נצטרך להיות מרוכזים גם בהמשך".

מוחמד גדיר, שכבש את שער הניצחון אחרי מבצע נאה אמר: "מרגיש מצוין להבקיע שבוע שני ברציפות כי זה מה שחלוץ צריך לעשות. אני שמח לעזור לקבוצה. אנחנו משחקים ונראים טוב וזה מגיע לנו. אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו". על השער שנכבש תוך כדי ששחקן היריבה שכב על הדשא אמר גדיר: "גם הם לא עצרו, אז גם אנחנו לא נעצור. זה היה הדדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
לא כועס אל שחקני סכנין. קורצקי/ניב אהרונסון

מנגד, ברעננה היו מאוכזבים מאוד מההפסד הביתי. "לא אהבתי את מה שראיתי", אמר המאמן, מנחם קורצקי. "זה לא היה משחק מהטובים שלנו. אנחנו צריכים להסתכל על כל הנקודות והדברים שעשינו עד עכשיו ולהמשיך הלאה עם כוחות מחודשים. יש לנו סגל טוב עם שחקנים שצריכים להביא את התמורה ואני מאמין שנעשה זאת בהמשך". על המהלך של הגול של סכנין, בו לא הוציאה הקבוצה את הכדור החוצה כששחקן של רעננה שכב פתוע אמר המאמן: "אולי הם לא ראו. לא חושב שזה היה בכוונה, אין בי כעס כלפי אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully