וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדריקס: "בלו ואני בסדר, רצינו לעלות מהמקום הראשון"

7.12.2013 / 12:35

הסנטר של קובאן מנתח את ההפסד למכבי ת"א: "רק במהלך המשחק בלו ואני היינו אויבים. רצינו לקבל הגרלה נוחה יותר"

עריכה: יותם בן דוד

לא מעט פרצופים מאוכזבים בקרב שחקני קובאן נראו ביום חמישי ביד אליהו לאחר ההפסד למכבי תל אביב 75:73, ביניהם של הסנטר שלבש צהוב עד לא מזמן, ריצ'רד הנדריקס, ששיתף לגבי תחושותיו: "היה כיף לחזור לנוקיה, אבל כמובן שרציתי לנצח את המשחק. היו לנו הזדמנויות לנצח. המשחק היה בידיים שלנו, אבל איבדנו עליו את השליטה בדקה האחרונה".

הנדריקס התייחס גם ליחסים עם דייויד בלו וה"טראש טוק" ביניהם בזמן המשחק, ואמר: "אני חושב שכולם כאן מכירים את בלו ויודעים שהוא אוהב להגיד ו'לעשות את שלו' על המגרש, אבל כולם גם מכירים אותי ויודעים שאני לעולם לא נכנע ותמיד אני נמצא שם להילחם, לנצח ולהביא את האינטנסיביות והאנרגיות שלי כדי לדרבן אתה קבוצה שלי. רק במהלך המשחק היינו מה שנקרא 'פעם חברים, עכשיו אויבים', אנחנו בסדר".

ריצ'רד הנדריקס שחקן לוקומטיב קובאן עם הכדור, מאחוריו סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
למה וויליאמס או קרונוסלב סימון לא עשו את זה? זה פשוט קרה, לא יודע. למה לא אני?". הנדריקס מול סופו/ברני ארדוב

על הפספוס של קובאן הוסיף הסנטר המצוין: "זה נכון שמכבי הובילה בלא מעט דקות, אבל כשאתה מגיע ליתרון של שש נקודות קרוב לסיום המשחק, זה שונה מלהיות בסיטואציה של להוביל שמונה או תשע דקות לסיום. אין ספק שחסרונו של דרק בראון הורגש היטב. זו הייתה מכה קשה עבורנו. היינו שמחים שהוא ישחק איתנו כי דרק הוא מסוג השחקנים שעושים את ההבדל, אבל יש לנו קבוצה טובה וניסינו לחפות על חסרונו. כל אחד עשה את התפקיד לו בצורה טובה, ושיחקנו חזק. הייתה לנו הזדמנות לסגור את המשחק דקה וחצי לסיום, אבל אז מכבי קלעה זריקות מעולות, בלו ופניני תמיד עושים את זה ואנחנו מכירים את זה. למה וויליאמס או קרונוסלב סימון לא עשו את זה? זה פשוט קרה, לא יודע. למה לא אני?".

על מצבה של קובאן ביורוליג הוסיף הנדריקס: "ברור שרצינו לעלות מהמקום הראשון, לקבל הגרלה אולי מעט נוחה יותר, אבל בפורמט החדש של הטופ 16 אין באמת דבר כזה הגרלה מועדפת או נוחה. בשלב הבא בטוח נפגוש קבוצות טובות וזו הסיבה שפשוט רצינו להמשיך את המומנטום החיובי שאנחנו נמצאים בו לעבר הסיבוב הבא. נלחמנו קשה ופספסנו את זה בסוף, ואנחנו צריכים להיערך מחדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully