וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: גארי קוביאק פוטר מיוסטון

6.12.2013 / 20:31

אחרי 11 הפסדים ברצף, המאמן שהוביל את הקבוצה מאז 2006 הולך הביתה. ווייד פיליפס יחליפו באופן זמני. הבעלים בוב מקנייר אמר: "הרצף הזה פשוט לא מקובל עלינו"

11 הפסדים רצופים, שיא שלילי של המועדון, הספיקו לראשי יוסטון והמאמן, גארי קוביאק, קיבל הערב (שישי) את ההודעה על פיטוריו.

"זו הייתה עונה מאוד מאכזבת עבורנו", אמר הבעלים בוב מקנייר בהודעה הרשמית, "התחלנו אותה עם ציפיות גבוהות ורצף ההפסדים הזה פשוט לא מקובל עלינו. במצב רגיל, היינו מחכים עד לסוף העונה על מנת להעריך את עבודת צוות האימון, אבל תחת הנסיבות הקיצוניות הללו אנחנו משוכנעים שהדבר הנכון ביותר הוא להמשיך הלאה כבר עכשיו".

גארי קוביאק מאמן יוסטון טקסאנס. Michael Conroy, AP
עונה קשה, מכל הבחינות. קוביאק הולך הביתה/AP, Michael Conroy

שנה אחרי שיוסטון זכתה בפעם השנייה ברציפות והשנייה בתולדותיה ב-AFC דרום עם מאזן 4:12 והעפילה, גם כן בפעם השנייה בכלל וברציפות ב-11 שנות קיומו של המועדון הטקסאני לפלייאוף (שם הודחה בחצי הגמר מול ניו אינגלנד), הקבוצה התרסקה לחלוטין העונה. יוסטון פתחה עם שני ניצחונות, אבל מאז הפסידה בכל משחקיה, כולל לג'קסונוויל בליל אמש 27:20, במשחק ששבר את גב הגמל מבחינת ראשי המועדון.

קוביאק אימן ביוסטון מאז 2006 והוא מסיים את דרכו במועדון עם 61 ניצחונות מול 64 הפסדים בעונה הסדירה ובמאזן 2:2 בפלייאוף. את העונה הנוכחית הוא פתח עם מאט שאוב בעמדת הקוורטרבק, אך לאחר סדרת תוצאות מאכזבות ושלל איבודים וטעויות, שאוב נפצע והוחלף על ידי הרוקי קייס קינום, שבעצמו לא הצליח לנצח עדיין משחק. גם מבחינה אישית העונה הזו לא הייתה קלה לקוביאק, שבמחצית המשחק מול אינדיאנפוליס, אותו הפסידו הטקסאנס 27:24 בבית אחרי קאמבק גדול של הקולטס, חטף "מיני שבץ" ונעדר מהמשחק הבא של הקבוצה. מי שמילא את מקומו אז ומונה גם עכשיו למאמן זמני, לפחות עד תום העונה, הוא מתאם ההגנה של יוסטון, ווייד פיליפס. הטקסאנס אף הודיעו שקייס קינום יהיה הקוורטרבק הפותח שלהם להמשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully