וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ללא מעצורים

6.12.2013 / 8:21

ג'קסונוויל עם שלושה ניצחונות רצופים, הכי הרבה ב-AFC, אחרי שהיא פתחה את המחזור ה-14 בניצחון 20:27 על יוסטון, שמצידה רושמת הפסד 11 ברציפות וממשיכה בביזיון הגדול

ג'קסונוויל (9:4) - יוסטון (11:2) 20:27

כנראה שאין מה לעשות וכאשר הקבוצה עם רצף הניצחונות הכי טוב ב-AFC נכון להיום פוגשת את הקבוצה הכי מחפירה בליגה נכון להיום, הניצחון חייב ללכת לצד אחד. כן, אתם לא טועים, הג'אגוארס המושמצים מחזיקים בשלושה ניצחונות רצופים (וארבעה בחמשת המשחקים האחרונים שלהם), הכי הרבה בחטיבה. מדהים. יוסטון כבר סופרת 11 הפסדים ברצף וההתבזות שלה רק גדלה משבוע לשבוע.

מוריס ג'ונס דרו ג'קסונוויל ג'אגוארס מול די ג'יי סוורינגר יוסטון טקסאנס. John Raoux, AP
יכול להיות שג'קסונוויל בכושר? מוריס ג'ונס דרו/AP, John Raoux

המארחים, שלא ניצחו בבית מאז ה-25 בנובמבר, לפני יותר משנה, פתחו מצוין ובתחילת הרבע השני כבר הובילו 0:14, כשצ'אד הני מוצא באנדזון את מרסדס לואיס וססיל שורטס במסירות יפהפיות. קישון מרטין צימק בטאצ'דאון, אולם ברבע השלישי, תרגיל מצוין של ג'קסונוויל הסתיים במסירה לאנדזון ל-21 יארד מצד התופס אייס סאנדרס לרץ האחורי ג'ורדן טודמן. זה היה גם השלב בו גארי קוביאק התייאש והחליף את קייס קינום במאט שאוב.

הקוורטרבק שאיבד את מקומו העונה ענה במשחק טוב ובשני הדרייבים הראשונים שלו הוביל טאצ'דאון עם מסירה לגארט גרהאם ושער שדה, שצימקו ל-24:20. אלא שמכאן והלאה, שאוב לא הצליח להמיר דאון רביעי ושני יארד באנדזון ואז, שתי דקות לסיום, שוב מסר לחטיפה, המחלה המוכרת שלו, מה שגמר את הסיפור.

הני סיים עם 12 מ-27 ל-117 יארד וצמד בלי איבודים. מוריס ג'ונס דרו עזר מאוד עם 103 יארד על הקרקע. קינום סגר 159 יארד, שאוב 198 וכל אחד מהם גם סיים עם טאצ'דאון ואיבוד. 154 יארד באוויר לאנדרה ג'ונסון המסכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully