וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק תשובה ייתן חסות להכנות למשחקי ריו 2016

5.12.2013 / 15:04

איש העסקים יתמוך כספית בספורטאים וילווה את הכנותיהם לאולימפיאדה: "מאמין שאנחנו ניתן את הרוח הגבית הדרושה"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הוועד האולימפי בישראל ואיש העסקים יצחק תשובה ערכו היום (חמישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת וחגיגית ובה הודיעו כי איש העסקים הנתנייתי מתכוון לתמוך בספורט האולימפי בשנים הקרובות ווללוות את ההכנות של הספורטאים שלנו לקראת האולימפיאדה בריו 2016.

איש העסקים יצחק תשובה, משמאל. דרור פיקלני
מתחיל לתמוך בספורט האולימפי. יצחק תשובה/דרור פיקלני

תשובה הוצג במסיבת העיתונאים ופרס את חזונו: "יש לי את הכבוד והעונג להיות איתכם היום. חנוכה הוא חג שבו חוגגים ניסים. הוועד האולימפי הגיע להישגים עם הספורטאים במעט מאוד משאבים ואני מאמין שאנחנו ניתן את הרוח הגבית ונסייע כמיטב יכולתנו לקדם את הספורט ונמשיך לנסות להשיג את מה שהשגנו עד היום".

תשובה הוסיף: "אני מודה לריבונו של עולם שנתן לנו את הזכות לקחת חלק בפרוייקט זה. מאז שאני זוכר את עצמי אני אוהד ספורט ואמשיך להיות כזה ולסייע לספורטאים הישראלים ככל שאפשר. אנחנו נעשה הכל כדי להגשים את החלום והחזון של הספורטאים שהוא התקווה שלנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
איש העסקים יצחק תשובה, במרכז עם הספורטאים הישראלים. דרור פיקלני
"אנחנו נעשה הכל כדי להגשים את החלום והחזון של הספורטאים שהוא התקווה שלנו"/דרור פיקלני

איש העסקים פנה לספורטאים ואמר: "לכל אחד ואחת מכם יש פוטנציאל אדיר ואמונה. בשביל להצליח צריך להאמין, כל אחד צריך להאמין בעצמו ואם מאמינים ורוצים ולא נכנעים ולא מרימים ידיים מגיעים לאן שרוצים".

תשובה, 65, הוא איש עסקים ישראלי ששולט, בין היתר, בחברת האחזקות קבוצת דלק ובאלעד השקעות, וברשותו עוד מספר עסקים חובקי עולם. בשנות ה-70 וה-80 שימש גזבר מכבי נתניה ומאוחר יותר הפך לבעלי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully