וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אראל יצטרך לנטרל את ההתרגשות בחיפה"

5.12.2013 / 12:52

מאמן הפועל ב"ש מתכונן להפועל חיפה: "לפני ההפסדים היא ניצחה דרבי". על פלט: "הוא לומד שזו ליגה לא קלה ואגרסיבית"

one

בהפועל באר שבע עדיין נזהרים מלדבר על אליפות, אבל מאחורי הקלעים נשמעים יותר ויותר קולות של שחקנים לא לאבד את הפער ממכבי תל אביב. הצהובים מוליכים בשתי נקודות את הטבלה, ואלישע לוי יוצא למשחק חוץ מול קבוצה שהפסידה שלושה פעמים ברציפות. המאמן לא מתכוון לשנות את ההרכב. המשמעות: לוטם זינו ימשיך במרכז הקישור וקובי דג'אני על הספסל.

"לפני שלושת ההפסדים הפועל חיפה ניצחה בדרבי ולכן אני מקווה שנדע לעבור את המשוכה הזאת, כי זה חלק מהעניין של להיות בצמרת", אמר המאמן אלישע לוי. "כשאתה למעלה אתה לא יכול להרשות לעצמך לאבד הרבה נקודות. את הניצחון האחרון עשינו בצורה משכנעת. אנחנו רוצים להיות למעלה, לא מסתכלים כרגע על המקום הראשון כי זה לא נכון מבחינתנו. אנחנו קבוצה נהנית על המגרש, קבוצה נועזת".

גל אראל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מתרגש לקראת המפגש מול האקסית. גל אראל/ברני ארדוב

מי שיפגוש לראשונה את חבריו לשעבר הוא הקשר גל אראל: "קיימת התרגשות אצל גל וזה בסדר", אמר המאמן. "הוא יצטרך לדעת לנטרל את זה. אחרי הדקות הראשונות זה יחלוף". כפי שפורסם השבוע, במועדון מצפים לשיפור מיידי ביכולתו של החלוץ גליינור פלט, אך בשלב הזה לא מתכוונים להיפרד ממנו בינואר. "הוא צריך זמן כדי להתאקלם, הוא עדיין לומד שזאת ליגה לא קלה ואגרסיבית. פלט זה שחקן שהבקיע בעונה שעברה עשרה שערים בבלגיה. אין סיבה שהוא לא יעשה את זה גם בישראל".

במועדון ישנה שביעות רצון גדולה מכיולתו של הבלם טומיסלב פאיוביץ', שאיתו ספגה הקבוצה שער אחד בלבד העונה. פאיוביץ' ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. לוי אמור להחתים קשר זר בינואר. במקרה כזה, בויאן מרקוביץ' אמור לעזוב.
בעניין אחר: באר שבע החתימה השבוע את קשר בן 14 בלבד, אושר טלה, על חוזה לשלוש שנים. מדובר בשחקן קבוצת נערים ג' של המועדון, שיצטרף לפרוייקט המחוננים של מוטי איווניר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully