וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקובי אלסבורי עבר לניו יורק יאנקיז

4.12.2013 / 9:37

האאוטפילדר הכוכב של בוסטון חוצה את הקווים, לאחר שסיכם לשבע שנים על חוזה של 153 מיליון דולר. ג'ו ניית'ן לדטרויט, סיאטל הפכה למובילה במירוץ על רובינסון קאנו

זה לא היה מפתיע, אבל כל מעבר, במיוחד בסדר הגודל הזה, הוא דרמטי. ג'ייקובי אלסבורי, מגיבורי האליפות של בוסטון רד סוקס, עובר לניו יורק יאנקיז, לאחר שסיכם לשבע שנים על חוזה של 153 מיליון דולר.

ג'ייקובי אלסבורי שחקן בוסטון רד סוקס. Chris O'Meara, AP
חוצה את הקווים. אלסבורי/AP, Chris O'Meara

השמועות שקשרו את אלסבורי, 30, לפסים היו מרובות. בעוד היאנקיז מנסים להחתים מחדש את השחקן הכי לוהט בשוק החופשי, רובינסון קאנו, הם הלכו בכל הכוח על האאוטפילדר, שמגיע מבוסטון לאחר עונה שבה היה אחד משחקני המפתח בזכייה באליפות. העסקה עולה על זו שחתמה בוסטון עם קרל קרופורד ב-2010 - 142 מיליון דולר לשבע שנים.

בקשר לקאנו, סיאטל נכנסה למירוץ אחרי שחקן הבסיס השני ומציעה לו חוזה של 200 מיליון דולר לשמונה שנים. בתוך היאנקיז יש החלטה לא לעבור את ה-175 מיליון.

טוני קלארק הופך לשחקן העבר הראשון בליגה שנהיה יו"ר איגוד השחקנים. קלארק בן ה-41 הגיע לאולסטאר ב-2001. הוא מאוד אהוד על שחקני הליגה.

עוד עסקאות בליגה: הקלוזר הוותיק ג'ו ניית'ן יצטרף לדטרויט. התופס ג'רוד סלטלמאקיה חתם במיאמי לשלוש שנים. טמפה ביי צירפה בטרייד משולש עם סינסינטי ואריזונה את התופס ריאן האניגן (מהרדס) והמגיש המחליף הית' בל (מאריזונה). קולורדו שלחה את האאוטפילדר דקסטר פאולר ליוסטון וצירפה את ג'סטין מורנו. לוס אנג'לס דודג'רס צפויה להחתים מחדש את המגיש בריאן וילסון, שהצטרף לשורותיה במהלך העונה שחלפה.

רובינסון קאנו שחקן ניו יורק יאנקיז. Kathy Willens, AP
בשביל יותר כסף הוא יחתום בסיאטל? קאנו/AP, Kathy Willens

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully