וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ככה מתחילים מחזור?

5.12.2013 / 10:00

משחק שכל הגדרה אחרת מלבד "נורא" עושה לו עוול, בין ג'קסונוויל החלשה ליוסטון ועשרת הפסדיה הרצופים, יוציא לדרך את המחזור ה-14 (ו', 3:25). המאבק על הבחירה ה-1 בדראפט?

ג'קסונוויל (9:3) - יוסטון (10:2), בין חמישי לשישי, 3:25

אחד ממשחקי הפריים טיים המיותרים בתולדות הטלוויזיה האמריקאית כנראה. ככל הנראה מי שהציב את המשחק הזה במועד הזה לפני תחילת העונה האמין שהטקסאנס יהיו בשלב זה במאבק על מיקום בפלייאוף, אבל המציאות לא יכולה להיות יותר רחוקה.

בן טייט יוסטון טקסאנס. David J. Phillip, AP
אולי הפעם? בן טייט ויוסטון לא רוצים להפסיד שוב/AP, David J. Phillip

יוסטון מגיעה למשחק עם שיא מועדון מחפיר של עשרה הפסדים רצופים, מאז פתחה את העונה עם 0:2. קייס קינום דווקא היה לא רע וכמעט הוביל הפתעה מול ניו אינגלנד, אבל הפעם ההגנה של יוסטון, שהיא ממש לא האשמה העיקרית במאזן האימים של הקבוצה ולמעשה היא אחת הטובות בליגה, לא הצליחה לעמוד מול טום בריידי במחצית השנייה.

כעת הטקסאנס מייחלים לסיים את הסיוט המתמשך שלהם מול היריבה החלשה ל-AFC דרום. הג'אגוארס פתאום התחילו לנצח ואחרי פתיחת 8:0, הם כבר עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים שלהם. כל הניצחונות האלה הגיעו בחוץ, אחד מהם 6:13 מכוער ביוסטון לפני כשבוע וחצי. הג'אגוארס עם חמישה הפסדי בית בחמישה משחקים העונה ולא ניצחו באצטדיון הביתי שלהם מאז ה-25 בנובמבר 2012, קצת יותר משנה.

ההימור: קשה להמר על ג'קסונוויל, עוד יותר קשה להמר על יוסטון. קשה להאמין שמישהו בכלל ירצה לראות את המשחק הנורא הזה. יוסטון, כי מתישהו, חייבים לנצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully