וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'אני: "נגיע לפלייאוף העליון ואז נשנה את המטרות"

3.12.2013 / 12:39

קשר באר שבע במהלך ביקור בסורוקה: "ננסה להילחם על מקום באירופה". אלישע לוי לא ישנה את ההרכב מול הפועל חיפה

one

בהפועל באר שבע מתכוננים לקראת המשחק מול הפועל חיפה, אבל היום ומחר החליטה הקבוצה להשתתף בפעילות למען הקהילה. אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה, היום ביקרו השחקנים בבית החולים "סורוקה" בעיר ומחר יקיימו טקס הדלקת נרות ב"גרנד קניון", כשעוד קודם לכן ייפגשו הערב עם האוהדים. במהלך הביקור דיבר הקשר קובי דג'אני על המצב בו נמצאת הקבוצה.

"אנחנו עושים את המקסימום כדי להגיע לפלייאוף העליון עם צבירת נקודות מקסימלית. אחרי שזה יקרה נשנה את המטרות, כי מקום בפלייאוף העליון מבטיח שנילחם על כרטיס לאירופה", אמר הקשר. "הפועל חיפה משחקת בבית ותרצה לצאת לדרך חדשה. נצטרך להיות במיטבנו כדי להוציא שלוש נקודות ולכן זאת משוכה לא קלה. לגבי המקום שלי בהרכב? יש לנו קבוצה טובה וכל שחקני הסגל ראויים להיות בהרכב. אני שמח מהמצב של הקבוצה ואעשה את המקסימום כדי להוכיח את עצמי ולחזור לשם".

אפרופו המקום שלו בהרכב, לדג'אני צפויה תחרות קשה גם במשחק הקרוב, לאחר שלוטם זינו נבדק ונמצא כשיר. בעקבות התוצאות האחרונות, אלישע לוי לא מתכוון לשנות את ההרכב.

לסיום, דג'אני התייחס בקצרה גם לביקור ואמר: "זה נותן פרופורציות לחיים. ילדים נלחמים על חייהם ואנחנו בסך הכל באים לעשות להם קצת שמח". במועדון הוציאו הודעה בה הודו לספונסרים, "גרנד קניון", "י.ח.דמרי" ו"שמן מרוקאי" שתרמו את המתנות שחולקו לילדים.

בנושא אחר: במועדון מצפים לשיפור ניכר ביכולת של גליינור פלט, שכבש שער במשחק הבכורה שלו בקבוצה מול בני יהודה ומאז לא מוכיח את עצמו. בשלב זה פלט לא מיועד לעזוב בינואר משום שבמועדון מאמינים שהם יחזור לכושר ההבקעה שלו במחזורים הקרובים.

גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
במועדון מצפים לשיפור ניכר. פלט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully