וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה לא תשתתף בשכרו של סבע אם יעזוב

3.12.2013 / 11:09

החלוץ צפוי לעזוב בינואר, אולם בקבוצה הצפונית החליטו כי הם לא יסייעו כלכלית לקבוצות האחרות החושקות בשירותיו

one

בעירוני קרית שמונה לא ישתתפו בשכרו של אחמד סבע, אם החלוץ יעזוב לקבוצה אחרת, כך הוחלט במועדון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בקבוצה החליטו לחתוך את סבע בחלון ההעברות הקרוב בינואר, כאשר הקבוצות שמעוניינות בשירותיו הן בין היתר הפועל עכו, בני סכנין (שם ההנהלה רוצה לראות את השחקן) ובני לוד, מהליגה הלאומית, אבל זו כבר הודיע למקורבי השחקן כי היא לא תוכל לעמוד בשכר אותו הוא מקבל מקרית שמונה ויו"ר הקבוצה, אבו סובחי, אף אמר לוואלה! ספורט שיבקש מהקבוצה הצפונית להשתתף בשכרו של סבע, אולם בקרית שמונה החליטו כאמור שלא לשלם אפילו חלק קטן מהמשכורת של סבע.

בנוסף, הבעלים איזי שרצקי עדיין לא החליט האם לדרוש כסף על כרטיסו של סבע, שכן רק בקיץ האחרון הוא שילם 475 אלף שקלים למכבי נתניה על שחרורו.

אחמד סבע עירוני קרית שמונה (גם בגודל פוסטר). אדריאן הרבשטיין
מה צופן לו העתיד? אחמד סבע/אדריאן הרבשטיין

בעניין אחר, במועדון מחכים להצעה רשמית מצד קבוצת בנגקוק גלאס התאילנדית עבור דרקו טאסבסקי. הליגה בתאילנד תחל בחודש פברואר ובשיחות בין הצדדים בימים האחרונים חלה התקרבות, אלא שכעת דורשת קרית שמונה לקבל הצעה רשמית וההערכה היא כי תוך שבוע תתקבל החלטה סופית האם הקשר המקדוני יעבור לתאילנד. אם השחקן אכן יעזוב, רועי קהת הוא המועמד המוביל להצטרף במקומו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully