וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: המבצר, פרק 14

3.12.2013 / 8:42

ראסל ווילסון עלה למאזן ביתי של 0:14 בקריירה, שמע קריאות MVP והוביל את סיאטל ל-7:34 גדול על ניו אורלינס, שנתן לסיהוקס מקום בפלייאוף וכנראה גם את הביתיות ב-NFC

סיאטל (1:11) - ניו אורלינס (3:9) 7:34

"MVP! MVP!". בפעם הראשונה בקריירה הקצרצרה שלו, ראסל ווילסון שמע מהקהל בסיאטל הלילה (בין שני לשלישי) את הקריאה המפורסמת, שמעידה על ההערכה הגדולה מכולן. והוא בהחלט הצדיק זאת. הקוורטרבק הצעיר של סיאטל עלה למאזן 0:14 ביתי לאורך הקריירה עם הצגה גדולה מול הסיינטס, במשחק שגם שלח את הסיהוקס לפלייאוף וגם סידר להם כמעט בודאות את המקום הראשון ב-NFC. כל קבוצה אחרת שתרצה להגיע מהחטיבה לסופרבול תצטרך לנצח בסיאטל וכפי שאפשר לראות, זה קשה עד בלתי אפשרי.

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. רויטרס
אי אפשר לעצור את זה. ווילסון/רויטרס

הסיהוקס פשוט היו גדולים בכל פרמטר על החבורה של דרו בריס, שתיאלץ כעת להיאבק בקרוליינה על בית הדרום. סטיבן האושקה פתח בשער שדה, מייקל בנט החזיר פאמבל לאנדזון וזאק מילר תפס כדור של ווילסון כדי לקבוע 0:17 אחרי רבע אחד בלבד. ג'ימי גרהאם החזיר את ניו אורלינס למשחק עם הנקודות היחידות של האורחים בפתיחת הרבע הבא, אבל עד למחצית האושקה שם עוד שער, ווילסון מצא גם את דאג בולדין ועם 7:27 זה נגמר מהר מאוד, לפני שדריק קולמן עזר לווילסון להשלים שלושה טאצ'דאונים.

הקוורטרבק של סיאטל מסר 310 יארד ב-22 מ-30 וללא איבודים. על הדרך, הוא גם הוביל את הקבוצה על הקרקע עם 47 יארד לצד 45 בלבד של מרשואן לינץ. מילר תפס 86 יארד, כולל כדור ל-60 ואילו בולדין סיים עם 77. בריס הוגבל ל-147 יארד, טאצ'דאון ופאמבל, גרהאם תפס רק 42 יארד ומשחק הריצה של הקדושים כלל לא היה קיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully